رونمایی از شاسی بلند جدید تویوتا ؛ آیگو ایکس مدل 2023 (ویدیو)

تویوتا آیگو ایکس مدل 2023 به میدان آمده است تا نشان بدهد هنوز هم خودروهای جمع و جوری با قیمت مناسب در بازار وجود دارند و می توانند رضایت هواداران این گونه خودروها را به دست بیاورند. این خودرو که رقیبی سرسخت برای سوزوکی ایگنیس، هیوندای آی 10، کیا پیکانتو و فیات پاندا به شمار می آید، با طراحی زیبا و منحصر به فرد، خودش را از رقبا متمایز کرده و یک سر و گردن بالاتر از آن ها می ایستد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تویوتا آیگو ایکس مدل 2023 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، تویوتا آیگو ایکس مدل 2023 یک خودرو جمع و جور شهری است که به یک موتور کم خرج و کم مصرف مجهز شده است. این موتور سه سیلندر و 1.0 لیتری می تواند به انتخاب مشتری در کنار گیربکس های دستی پنج سرعته و یا گیربکس متغیر پیوسته (CVT) قرار بگیرد.

موتور سه سیلندر تویوتا آیگو ایکس مدل 2023 می تواند 72 اسب بخار نیرو تولید کند که هنگام بالا رفتن از سراشیبی ها و یا در سرعت های زیاد قدری پر سر و صدا می شود، به ویژه هنگامی که در کنار گیربکس متغیر پیوسته قرار گرفته باشد.

آریاک سفر

صندلی های جلو تویوتا آیگو ایکس مدل 2023 بسیار جادار و راحت هستند ولی سرنشینان عقب ممکن است مجبور باشند کمی جمع و جورتر بنشینند.

قیمت تویوتا آیگو ایکس مدل 2023 در بازارهای جهانی در محدود 15975 تا 21285 پوند اعلام شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتا
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز