لندکروزر چینی به بازار آمد ؛ یانگ ونگ یو 8 (ویدیو)

لست سکند

برند یانگ ونگ که زیر مجموعه لوکس کمپانی بی وای دی محسوب می شود به تازگی از یک شاسی بلند لوکس و بزرگ رونمایی کرده که نظر کارشناسان صنعت خودرو را به خودش جلب کرده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند یانگ ونگ یو 8 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، شاسی بلند یانگ ونگ یو 8 از نظر فنی و عملکرد بسیار فوق العاده است و مشتریان زیادی در انتظار تولید انبوه آن هستند. آن طور که کمپانی بی وای دی اعلام کرده است این شاسی بلند بزرگ و آفرودی به چهار موتور برقی با عملکردی بالا مجهز است و با برند جدید یانگ ونگ به بازار عرضه خواهد شد.

شاسی بلند یانگ ونگ یو 8 از یک پلتفرم جدید بهره می برد که امکان تنظیم مستقل گشتاور برای هر چرخ به صورت مجزا و ظرف چند میلیونیوم ثانیه را به وجود می آورد و این قابلیت را دارد تا پایداری، چسبندگی و قابلیت های آفرودی خودرو را به میزان قابل ملاحظه ای بالا ببرد.

راز آسمان پایتخت

آن طور که کمپانی بی وای دی اعلام کرده است یانگ ونگ یو 8 به طور کامل ضد آب است و می تواند در شرایط اضطراری روی آب شناور بماند. این خودرو می تواند ظرف کمتر از چهار ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست بیابد که این نیز عدد و رقم شگفت انگیزی به شمار می آید.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : بی وای دی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز