هوندا ENS1 چقدر قیمت گرفت؟

ژیوار

شرکت معین خودرو ایرانیان، قیمت نهایی کراس اوور ژاپنی و برقی هوندا ENS1 را 2 میلیارد و 489 میلیون تومان اعلام کرده است.

به گزارش کاماپرس، واردات خودرو از سر گرفته شده و شرکت‌هایی مانند معین خودرو ایرانیان در حال وارد کردن خودروهای مختلف به کشور هستند. خودروهایی که توسط شرکت معین خودرو ایرانیان وارد می‌شوند بیشتر به برندهای تویوتا و هوندا و همچنین برند آلمانی آئودی تعلق دارند. در حال حاضر هوندا ENS1 توسط معین خودرو ایرانیان در کشور موجود و توسط این مجموعه قیمت گذاری شده است.

بیشتر بخوانید:

خودرو هوندا ENS1 چه ویژگی‌ها و امکاناتی دارد؟

هوندا ENS1 با پیشرانه الکتریکی با قدرت 201 اسب بخار و 310 نیوتن متر گشتاور به بازار عرضه شده است. این خودرو گیربکس تک مرحله‌ای دارد که قوای محرکه را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. خودرو هوندا ای ان اس 1 در مدت 7.6 ثانیه از حالت سکون به شتاب 100 کیلومتری می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو 160 کیلومتر بر ساعت است. این خودرو به باتری 68.6 کیلووات ساعتی مجهز شده که با آن امکان پیمودن 510 کیلومتر وجود دارد. زمان لازم برای شارژ باتری تا 80 درصد با استفاده از کابل معمولی و برق خانگی حدودا 9 ساعت است. امکان شارژ این خودرو در 40 دقیقه با شارژر سریع هم وجود دارد.

دریان سفر امید

این خودرو به امکاناتی مانند شیشه‌های بالابر اتوماتیک، آینه‌های جانبی برقی، سقف پانوراما، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، کروز کنترل و همچنین سنسور چارک جلو و عقب، صندلی راننده برقی، سیستم مولتی مدیا با مانیتور 15.4 اینچی، ترمز پارک برقی و اتوهلد مجهز است.

انتهای پیام

مرتبط با : معین خودرو
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز