هندزفری بی سیم سامسونگ را از دیجی کالا بخریم یا تکنولایف؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هندزفری بی سیم سامسونگ با مدل Galaxy Buds2 Pro یکی از پرطرفدارترین ایرپادهای بازار بوده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 5 تا 6 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این هندزفری بی سیم با انواع سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس سازگاری داشته و همراه با نشانگر ال ای دی طراحی شده است. به طور کلی سه رنگ سفید، مشکی و بنفش از این کالا در بازار موجود بوده و قیمت مدل مشکی آن کمتر از مدل‌های دیگر است.

کاماپرس در این گزارش قیمت هندزفری بی سیم سامسونگ در دیجی کالا و تکنولایف را بررسی کرده و تفاوت هر یک را بیان می‌کند.

قیمت هندزفری بی سیم سامسونگ بادز 2 پرو در دیجی کالا

قیمت هندزفری بی سیم سامسونگ با مدل گلکسی بادز 2 پرو در سایت دیجی کالا و در زمان تهیه این گزارش 5 میلیون و 89 هزار تومان است. این محصول با سه رنگ ارائه شده که رنگ بنفش و سفید آن قیمت 5 میلیون و 600 هزار تومان دارند.

هندزفری بی سیم سامسونگ در دیجی کالا با گارانتی 18 ماهه کسری پارس ارائه شده و هفت روز ضمانت بازگشت کالا را در نظر می‌گیرد. همچنین ضمانت اصل بودن کالا و امکان پرداخت در محل نیز برای این هندزفری در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

 

قیمت هندزفری بی سیم سامسونگ بادز 2 پرو در تکنولایف

این هندزفری بی سیم سامسونگ در سایت تکنولایف و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 5 میلیون و 249 هزار تومان ارائه شده که با تخفیف 4 درصدی قیمت آن به 5 میلیون و 49 هزار تومان می‌رسد. این محصول در رنگ بنفش با قیمت 5 میلیون و 550 هزار تومان به فروش می‌رسد و قیمت آن در رنگ سفید 5 میلیون و 560 هزار تومان است.

این هندزفری بی سیم سامسونگ همراه با 7 روز ضمانت بازگشت کالا و ضمانت اصالت کالا عرضه شده و امکان پرداخت قیمت آن در محل وجود دارد. همچنین گارانتی 18 ماهه شرکتی برای این هندزفری در نظر گرفته می‌شود.

ویژگی‌های هندزفری بی سیم سامسونگ بادز 2 پرو

این هندزفری بی سیم سامسونگ با مقاومت بسیار مناسب در برابر آب عرضه شده و قابلیت حذف نویز فعال تا 33 دسی بل را دارد. این محصول که محدوده عملکرد آن 10 متر عنوان شده امکان کنترل صدا از روی دستگاه را فراهم کرده و از نسخه بلوتوث 5.3 پشتیبانی می‌کند.

این محصول کیفیت صدای اچ دی در زمان مکالمه را ارائه کرده و ظرفیت باتری آن 61 میلی آمپر ساعت است. عمر باتری این محصول در زمان روشن بودن نویزگیر 5 ساعت و در زمان خاموش بودن آن 8 ساعت خواهد بود. همچنین این هندزفری بی سیم سامسونگ صدای 360 درجه داشته و قابلیت پشتیبانی از فرامین صوتی را دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالاسامسونگ
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز