همکاری مشترک همراه کارت و تخفیفان در خدمات بازگشت وجه به مشتریان

بازگشت وجه-کاماپرس
ژیوار

امروزه بسیاری از کارها به صورت آنلاین صورت می‌گیرد. اپلیکیشن‌های بسیاری در تسهیل و تسریع بخشیدن امور طراحی شده‌اند.

به گزارش کاماپرس، کارهای بسیاری از جمله خرید کردن، پرداخت قبوض و غیره در عصر دیجیتال، زندگی افراد را سرعت بخشیده است. اپلیکیشن همراه کارت از جمله گزینه‌های منتخب جهت پیش‌برد امور روزانه است. کاماپرس در ادامه به معرفی این اپلیکیش و قابلیت‌های آن از جمله سیستم بازگشت وجه همراه کارت با همکاری وبسایت تخفیفان می‌پردازد.

خدمات و امکانات اپلیکیشن همراه کارت

این روزها افراد به دلایل اقتصادی یا شخصی از کارت‌های بانکی متعددی استفاده می‌کنند. در بسیاری از مواقع به دلیل مشغله‌های گوناگون، مدیریت و حسابرسی به هریک، کاری دشوار است. با استفاده از همراه کارت، مدیریت کارت‌های مبدا و مقصد برای کاربران آسان‌تر صورت می‌گیرد. امکان نصب همراه کارت با یک شماره بر روی چندین دستگاه الکترونیکی وجود دارد. ضمن آن که در این شرایط این اپلیکیشن با رمزگذاری از امنیت شما محافظت می‌کند. همراه کارت شامل امکانات زیادی از جمله خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت قبض، مشاهده ده تراکنش آخر، استعلام و پرداخت خلافی خودرو، عوارض آزادراهی و جریمه طرح ترافیک می‌شود. با استفاده از گزینه درخواست پول می‌توان از مخاطبان مشترک همراه کارت درخواست واریز پول کرد. در این میان افرادی که در بانک آینده حساب بانکی دارند، بدون مراجعه به بانک می‌توانند کارت خود را از طریق این اپلیکیشن مسدود کنند.

سرویس بازگشت وجه چگونه صورت می‌گیرد؟

بازگشت وجه باعث رونق کسب ‎و کارهای مختلفی می‌شود و تجربه خوبی از خرید با قیمت مناسب را در مشتری ایجاد می‌کند. سرویس بازگشت وجه به صورت حضوری یا آنلاین صورت می‌گیرد. فروشندگان بسیاری جهت ارائه تخفیف به مشتریان با وبسایت تخفیفان همکاری می‌کنند. در این راستا به واسطه همکاری همراه کارت با تخفیفان، خریداران می‌توانند از یک معامله پرسود بهره ببرند. جهت دریافت این سرویس نیاز به طی کردن یک سری مراحل است. پس از نصب اپلیکیشن همراه کارت و ثبت نام، با کلیک برروی گزینه موافقم، سرویس بازگشت وجه تخفیفان را در حساب خود فعال می‌کنید. شماره کارت بانکی مورد نظر را وارد می‌کنید یا درصورتی که اطلاعات کارت موردنظر قبلا ثبت شده باشد، آن را تایید می‌کنید. در این فرآیند مطابقت اطلاعات کدملی مالک سیم کارت و کدملی صاحب کارت بانکی اهمیت دارد. پس از آن با دسته بندی انواع برندها جهت خریدی مقرون به صرفه روبه‌رو خواهید شد. از طریق بازگشت وجه تخفیفان همراه ‌کارت، با خرید کالای مورد نظر از برندهای پیشنهاد شده، درصدی از وجه کالا به کیف پول کاربر نزد تخقیفان باز گردانده می‌شود. برندهای بسیاری از جمله رفاه، جانبو، افق کوروش و غیره در این طرح حضور دارند.

دریان سفر امید

بازگشت وجه-کاماپرس

اپلیکیشن همراه کارت با سابقه فعالیت از سال 1393 روز‌به‌روز سعی در افزایش کیفیت خدمات آنلاین خود دارد. این اپلیکیشن دارای دو نسخه برای سیستم عامل اندروید و آیفون است. کارکنان این مجموعه آمادگی پاسخگویی 24 ساعته و دریافت انواع پیشنهادات و انتقادات را دارند. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع خدمات و بازگشت وجه همراه کارت به وبسایت، صفحه اینستاگرام، توییتر، لینکدین و کانال آپارات مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه کارت
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “همکاری مشترک همراه کارت و تخفیفان در خدمات بازگشت وجه به مشتریان

  1. نهال رستمی گفته:

    الان یعنی اگر مثلا بری افق کوروش خرید کنی و نخوای پس میگیرن جنس رو و مبلغ رو برمیگردونن کامل؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز