همه چیز درباره شاین مکس ؛ لوکس‌ ترین سدان ایران خودرو

شاین مکس، لوکس‌ترین سدان ایران خودرو به بازار می آید-کاماپرس
لست سکند

شاین مکس بنزینی که محصولی از گروه دانگ فنگ است، قرار است تا در جایگاه لوکس‌ترین سدان ایران خودرو به بازار بیاید و به صورت وارداتی و با قیمتی در محدوده ۱.۵ میلیارد تومان به فروش برسد.

به گزارش کاماپرس، شاین مکس که A60 Max نشان آئولوس دانگ فنگ است، با دو تیپ بنزینی و هیبریدی به بازار خودرو ایران عرضه خواهد شد. در حال حاضر عرضه نسخه بنزینی این خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی آغاز شده است.

این سدان ایران خودرو که نزدیک به ۱.۵ تن وزن دارد، می‌تواند مصرف سوخت بهینه کمتر از ۷ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را داشته باشد. همچنین شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شاین مکس کمتر از ۹.۵ ثانیه اعلام شده است.

ایران خودرو، شاین مکس را ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومترگارانتی می‌کند. شاین مکس بنزینی را می‌توان بهترین سدان ایران خودرو در بحث امکانات رفاهی و ایمنی به شمار آورد.

بیشتر بخوانید: 

راز آسمان پایتخت

شاین مکس، لوکس‌ترین سدان ایران خودرو به بازار می آید-کاماپرس

این خودرو به شش کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، سنسور هوشیاری راننده، رادار تابلوخوان، رادار خط خوان، رانندگی خودکار بین خطوط و ترمز اضطراری اتوماتیک مجهز شده است.

از دیگر امکانات این خودرو لوکس می‌توان به نور بالای اتوماتیک، رادار نقطه کور، رادار DOW، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور، سنسور باران، استارت دکمه‌ای و تهویه اتوماتیک اشاره کرد.

به نقل از آخرین خودرو، این خودرو همچنین از تنظیم حالت رانندگی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، گرمکن و سردکن (تهویه) صندلی‌های جلو، ماساژور صندلی راننده، حافظه صندلی راننده، صندلی‌های برقی جلو، فرمان کمکی برقی، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، دوربین ۳۶۰ درجه، سقف پانورامای برقی و… نیز برخوردار است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز