با 300 میلیون چه خودرویی بخریم؟

قیمت خودرو در روزهای اخیر به ثبات نسبی رسیده و خریداران با اطمینان بیشتری سراغ خرید خودرو می‌روند. با توجه به تفاوت قیمتی که بین خودروهای کارخانه و دست دوم وجود دارد اکثر افراد خرید خودروهای کارکرده را ترجیح می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش 7 خودرو که با 300 میلیون می‌توان خرید را با جست‌وجو در سایت باما معرفی می‌کند.

خودرو پژو پارس

در یکی از سایت‌های خرید و فروش خودرو، یک پژو پارس 7XU مدل 1388 با قیمت 255 میلیون تومان آگهی شده است. این خودرو 213 هزار کیلومتر کارکرد داشته و 3 لکه رنگ دارد. جلوبندی در این خودرو به طور کامل نو شده و صفحه کلاچ و تسمه‌ها به تازگی عوض شده‌اند. این خودرو همراه با دزدگیر تصویری استیل میت و شیشه دودی با کف پایی سه بعدی به فروش می‌رسد. رنگ بدنه و داخل این پژو پارس نوک مدادی است.

پژو-پارس-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

خودرو پژو 206 SD

در یکی از آگهی‌های مربوط به فروش خودرو، آگهی یک پژو 206 SD مدل 1390 با قیمت 280 میلیون تومان منتشر شده است. این خودرو با 125 هزار کیلومتر کارکرد، با گلگیر رنگ شده در اختیار خریداران قرار گرفته و بیمه 11 ماهه دارد. رنگ بدنه این خودرو سفید و رنگ داخل آن مشکی است.

خودرو پراید صندوق دار

این خودرو مدل 1389 در آگهی مربوط به خرید و فروش، با قیمت 170 میلیون تومان قرار گرفته است. خودرو پراید صندوق دار 230 هزار کیلومتر کارکرد داشته و وضعیت بدنه آن بدون رنگ است. این خودرو خاکستری با لنت عقب و جلوی تازه عوض شده به فروش می‌رسد و تمام تعمیرات اساسی مربوط به موتور آن انجام شده است.

خودرو پراید صندوق دار-کاماپرس

خودرو کیا، ریو (مونتاژ)

این خودرو مدل 1390 بوده و با قیمت 245 میلیون تومان در سایت خرید و فروش خودرو قرار گرفته است. این محصول 303 هزار کیلومتر کارکرد داشته و چند لکه رنگ دارد. باتری، دینام، لاستیک و زیر و بند این خودرو همگی به تازگی تعمیر شده و نو هستند. از بخش‌های رنگ شده این خودرو می‌توان به نوک کاپوت، در عقب و گلگیر جلو اشاره کرد.

خودرو کیا، ریو (مونتاژ)-کاماپرس

خودرو تیبا صندوق دار

این خودرو مدل 1400 بوده و با قیمت 290 میلیون تومان به فروش می‌رسد. کارکرد این خودرو 52 هزار کیلومتر عنوان شده و خودرویی بدون رنگ است. این تیبا رنگ بدنه سفید و رنگ داخلی خاکستری دارد.

خودرو پژو 405

خودرو پژو 405 مدل 1394 با قیمت 215 میلیون تومان آگهی شده و 270 هزار کیلومتر کارکرد دارد. این خودرو با وضعیت بدنه دور رنگ در برخی بخش‌ها مانند در صندوق عقب، کاپوت جلو و کف صندوق عقب تعویض شده و در عین حال فنی سالم و بدون روغن ریزی برای فروش آگهی شده است.

خودرو پژو 405-کاماپرس

خودرو ام وی ام 315 هاچ بک

در یکی از آگهی‌های مربوط به خرید و فروش خودرو، این محصول مدل 1393 با قیمت 290 میلیون تومان به فروش گذاشته شده است. این خودرو 243 هزار کیلومتر کارکرد داشته و وضعیت بدنه آن بدون رنگ عنوان شده است. این خودرو از لحاظ فنی سالم بوده و تمام مصرفی‌های آن به تازگی تعویض شده‌اند. از امکانات موجود در این خودرو می‌توان به مانیتور پشت صندلی، سیستم صوتی، دوربین دنده عقب و پاور ویندوز اشاره کرد. رنگ بدنه خودرو قرمز و رنگ داخل آن مشکی است.

خودرو ام وی ام 315 هاچ بک-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : باماسایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز