افت قیمت 50 میلیونی ام وی ام 315 هاچ بک

ام وی ام-کاماپرس
لست سکند

قیمت خودرو ام وی ام 315 هاچ بک مدل 1400 در طول پاییز 1402، 50 میلیون تومان کاهش پیدا کرده و امروزه با قیمت 600 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو ام وی ام 315 هاچ بک 1400، پیش از این در طول تابستان نیز افت قیمت 75 میلیون تومانی را تجربه کرده بود که بیشترین میزان افت قیمت آن مربوط به اواخر شهریور است.

مشخصات فنی در خودرو ام وی ام 315 هاچ بک

این خودرو با گیربکس 4 دنده اتومات عرضه شده و پیشرانه 4 سیلندری دارد. قدرت این محصول 107 اسب بخار است و گشتاور آن 140 نیوتون متر در نظر گرفته می‌شود. خودرو ام وی ام 315 هاچ بک امکان رانندگی با حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعت را فراهم می‌کند. این خودرو با بدنه هاچ بک جمع و جور و شاسی یکپارچه ساخته شده و دارای سنسور فشار باد تایر و سنسور عقب است. از جمله ویژگی‌های فرمان در این خودرو، حساسیت آن نسبت به سرعت و قابلیت استفاده از دکمه‌های کنترلی در نظر گرفته می‌شود.  در این محصول از 4 اسپیکر برای سیستم صوتی استفاده شده و مانیتوری 8 اینچی دارد.

ام وی ام-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

نقاط قوت ام وی ام 315 هاچ بک نسبت به مدل‌های قبل

این خودرو نسبت به پژو 206 کابین جادارتری دارد و در آن دید وسیعی نسبت به اطراف امکان پذیر است. گیربکس اتومات در این محصول اضافه شده و 10 آپشن جدید دارد. علاوه بر این، آینه‌های جانبی این خودرو کارکرد مناسبی داشته و 2 حالت رانندگی جدید به آن اضافه شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز