نوسان بالای قیمت خودرو دیگنیتی پرایم 1402

مشخصات فنی خودرو دیگنیتی پرایم 1402-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

خودرو دیگنیتی پرایم 1402 از ابتدای ماه آذر افزایش قیمتی 50 میلیون تومانی را تجربه کرده و با قیمت 1 میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش می‌رسد. پیش از این، خودرو دیگنیتی پرایم، کاهش قیمتی ناگهانی را در اواسط شهریور تجربه کرده و 300 میلیون تومان از ارزش خود را از دست داده بود.

به گزارش کاماپرس، خودرو دیگنیتی پرایم از اوایل ورود به بازار با افت قیمت روبرو بوده و در طول پاییز تغییر قیمت خاصی را تجربه نکرده است. قیمت این خودرو بعد از مدتی ثبات به طور ناگهانی افزایش پیدا کرده است.

مشخصات فنی خودرو دیگنیتی پرایم 1402

این خودرو با گیربکس CVT با حالت زمستانی و اسپرت عرضه شده و پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ دارد. قدرت این خودرو 148 اسب بخار بوده و گشتاور آن 220 نیوتون متر است. این محصول با حداکثر سرعت 160 کیلومتر بر ساعت حرکت می‌کند و نوع بدنه شاسی بلند متوسط و یکپارچه دارد. از جمله سیستم‌های کمک راننده به کار رفته در این محصول می‌توان به کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری و کنترل کشش و پایداری اشاره کرد. این خودرو با سنسور جلو، عقب، باران و فشار باد تایر عرضه شده و امکان ترمز با نیروی کمک را فراهم می‌کند.

خودرو دیگنیتی پرایم 1402 دارای فرمان برقی با دکمه‌های کنترلی و حساس به سرعت بوده و مانیتور 10.25 اینچی دارد.

مشخصات فنی خودرو دیگنیتی پرایم 1402-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

نقاط قوت خودرو دیگنیتی پرایم 1402

این خودرو امکانات رفاهی متعددی دارد و محصولی پایدار با مانورپذیری مناسب به حساب می‌آید. این محصول در ردیف عقب فضایی جا دار در اختیار سرنشینان قرار داده و صندوق عقب بزرگی دارد (780 لیتر). علاوه بر این، خودرو دیگنیتی پرایم 1402 اولین کراس‌اور مونتاژی با 5 ستاره کیفی است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز