افت قیمت فاحش شاسی بلند روسی بد اقبال در ایران

لست سکند

شاسی بلند یوآز پاتریوت با همه افت و خیزهای قیمتی نتوانست آنچنان که باید نظر خریداران را به خود جلب کند. این شاسی بلند روسی مدل 1400 در 3 ماه اخیر حدود 248 میلیون تومان افت قیمت داشته و در نیمه دوم آذر 1402 با قیمت 1 میلیارد و 300 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو یوآز پاتریوت دنده‌ای مدل 1400 در 3 ماه تابستان نیز با افت قیمت مواجه بوده و 202 میلیون سقوط قیمت را تجربه کرده است. البته بیشترین افت قیمت این خودرو در نیمه دوم مهر اتفاق افتاده و از اوایل آبان قیمت ثابتی دارد.

به گزارش کاماپرس، این خودرو در برابر رقبای خود در این بازه قیمتی از آپشن‌های کمتری برخوردار است. البته به عقیده کارشناسان خودرو طراحی ظاهری و بدنه این خودرو هم حرفی برای گفتن ندارد. با این وجود، کارخانه این محصول را یک خودروی آفرودی می‌داند و آنچه از این مدل ماشین‌ها انتظار می‌رود، ظاهر شیک و آپشن‌های زیاد نیست.

بیشتر بخوانید:

مشخصات فنی شاسی بلند روسی یوآز پاتریوت

این خودرو آفرود با گیربکس 6 دنده اتوماتیک و پیشرانه 4 سیلندر دارای حجم موتور 2.7 لیتری بوده و 134 اسب بخار قدرت دارد. این محصول با گشتاور 217 نیوتن متر می‌تواند با حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعت حرکت کند و نوع بدنه آن شاسی بلند متوسط است. این محصول با نوع شاسی مستقل دارای ترمز ضد قفل و ترمز با نیروی کمکی بوده و فرمانی هیدرولیکی دارد. مانیتور لمسی و 4 اسپیکر همراه با هندزفری از دیگر امکانات مربوط به این خودرو به حساب می‌آیند. این محصول کابین جا داری داشته و می‌تواند تا 525 کیلوگرم بار را جابجا کند.

راز آسمان پایتخت

خودرو یوآز-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

قیمت شاسی بلند روسی یوآز پاتریوت

این محصول متناسب با کیفیتی که عرضه می‌کند قیمت نسبتا مناسبی دارد و از نظر کابین و امکانات مربوط به آن و مسائل مربوط به امور فنی کارآمدی نسبتا خوبی عرضه کرده است. با این حال مدل‌های جدیدتر این خودرو امکانات بیشتری دارند و برخی از ایرادهای مدل قبلی را رفع کرده‌اند. با توجه به ثابت بودن قیمت خودرو یوآز پاتریوت در طول یک ماه و نیم اخیر، به نظر شما همچنان امکان افت قیمت این خودرو وجود دارد؟

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

8 دیدگاه برای “افت قیمت فاحش شاسی بلند روسی بد اقبال در ایران

  1. عشق ماشین گفته:

    این از همون ماشینای روسیه که بعد از صد سال هنوز کار میکنه. حالا شماها قدرشو ندونید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز