نوسان قیمت خودرو تیارا اتوماتیک مدل 1402

خودرو-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت خودرو تیارا اتوماتیک مدل 1402 در دو ماه اول پاییز سیر نزولی داشته و با سقوطی 180 میلیون تومانی، در اواخر آبان با قیمت 1 میلیارد و 300 میلیون تومان به فروش می‌رسید. با این حال قیمت این خودرو با شروع ماه سوم پاییز افزایش قیمتی نزدیک به 40 میلیون تومان را تجربه کرده است.

مشخصات فنی خودرو تیارا اتوماتیک مدل 1402

این خودرو با گیربکس 6 دنده اتومات دارای پیشرانه 4 سیلندر توربو شارژ بوده و 155 اسب بخار قدرت دارد. گشتاور این محصول 215 نیوتون متر و سرعت آن 180 کیلومتر بر ساعت است. این محصول با شاسی بلند متوسط از امکانات ترمز مختلف مانند توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل، ترمز با نیروی کمکی و ترمز پارک برقی پشتیبانی می‌کند و فرمانی حساس به سرعت با دکمه‌های کنترلی دارد. مانیتور این خودرو 10.25 اینچ بوده و سقفی پانوراما دارد.

خودرو-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نقطه قوت خودرو تیارا اتوماتیک مدل 1402: کابین و امکانات داخلی

خودرو تیارا اتوماتیک مدل 1402 از نظر کابین و امکانات مربوط به داخل خودرو قابلیت‌های زیادی عرضه کرده و فضای جاداری دارد. این محصول با امکان تنظیم صندلی ردیف دوم و ویژگی‌های ظاهری مختلف در ردیف‌های اول و دوم، قابلیت تغییر فضا و بزرگ‌تر کردن محیط رانیز فراهم می‌کند.

با توجه به افزایش قیمت ناگهانی خودرو تیارا اتوماتیک مدل 1402 در اوایل آذر و ادامه دار بودن این تغییر، به نظر شما افزایش قیمت این خودرو تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز