شاسی بلند جدید کیا پا به خیابان گذاشت

کیا ای وی 9 یکی از شاسی‌بلندهای جذابی است که علاوه بر راحتی، از تجهیزات مناسبی بهره می‌برد و برای خانواده‌ها بسیار کاربردی است. اگر به دنبال یک شاسی‌بلند هفت نفره می‌گردید، بدون تردید کیا ای وی 9 مدل 2024 می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تیپ پایه Air کیا ای وی9 (Kia EV9 Air) ارزان‌ترین شاسی‌بلند برقی و هفت نفره‌ای است که می‌توان از برند کره‌ای کیا خریداری کرد. قیمت این تیپ 64245 پوند اعلام شده است که در مقایسه با قیمت رقبایی مانند لندروور دیسکاوری D300 بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

تیپ پایه Air به صورت استاندارد به رینگ‌های آلومینیومی 19 اینچی، دو نمایشگر 12.3 اینچی، ورود بدون کلید، دوربین دید 360 درجه، اپلیکیشن‌های Apple CarPlay و Android Auto، گرمکن صندلی‌های دو ردیف جلو و فناوری خودران سطح 2 مجهز شده است.

راز آسمان پایتخت

تیپ پایه Air کیا ای وی 9 به جای دو موتور، فقط از یک موتور برقی بهره می‌برد که بر روی محور عقب تعبیه شده است. این موتور می‌تواند 200 اسب بخار نیرو و 350 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

تیپ پایه Air شتاب صفر تا صدی برابر با 9.4 ثانیه دارد که تقریباً با شتاب صفر تا صد کیا سورنتو دیزلی برابری می‌کند. این تیپ می‌تواند به حداکثر سرعت 183 کیلومتر بر ساعت دست یابد و بر روی جاده عملکردی خوب از خود به نمایش می‌گذارد، عملکردی که برای یک شاسی‌بلند هفت نفره مناسب به نظر می‌رسد. این شاسی‌بلند از یک سواری نرم برخوردار است و در بزرگراه بسیار آرام و راحت حرکت می‌کند.

تیپ پایه Air کیا ای وی9 به یک باتری 99.8 کیلوواتی مجهز شده است و با یک بار شارژ می‌تواند مسافتی برابر با 561 کیلومتر را بپیماید. این باتری ظرف 24 دقیقه بین 10 تا 80 درصد شارژ می‌شود.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : کیا موتورز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز