چرا پروژه تولید خودرو اپل متوقف شد؟

لست سکند

پروژه تولید خودرو توسط کمپانی اپل که از سال 2014 آغاز شده بود و در محیط داخلی این شرکت با نام پروژه تیتان شناخته می‌شد متوقف شده است و دیگر ادامه نخواهد یافت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، جف ویلیامز و معاونش کوین لیچ به تازگی این تصمیم را به 2000 کارمندی که بر روی این پروژه کار می‌کردند اطلاع داده‌اند. از سوی دیگر، گزارش‌ها نشان می‌دهند که خودروهای مجهز به نرم افزار اپل در ماه گذشته چندین تصادف جاده‌ای داشته‌اند.

آن طور که به گوش می‌رسد کارمندانی که بر روی پروژه تولید خودرو اپل کار می‌کردند از جمله عده‌ای از مهندس‌های سخت‌افزار و طراحان به بخش هوش مصنوعی اپل منتقل شده‌اند و عده دیگری نیز در بخش‌های دیگر این غول فناوری مشغول به کار خواهند شد.

راز آسمان پایتخت

خبر توقف پروژه تولید خودرو توسط کمپانی اپل درست یک ماه پس از انتشار این خبر به گوش رسید که ممکن است این پروژه تا سال 2028 به تعویق بیفتد. علت توقف این پروژه تا کنون فاش نشده است ولی این امکان وجود دارد که به عوامل متعددی از جمله کمبود متخصص‌های رده بالا به علت رفتن آن‌ها به شرکت‌ها یا پروژه‌های دیگر، وجود مشکل با عرضه کنندگان باتری خودرو و فقدان یک نقشه راه واضح و روشن بستگی داشته باشد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : اپل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز