رونمایی یک آفرودر برقی جدید با روح و اصالت انگلیسی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کمپانی خودروسازی انیوس اتوموتیو که مقر آن در انگلستان قرار دارد به تازگی وارد صنعت خودروسازی شده و حدود یک سال قبل نخستین خودروی آفرودی خود به نام گرنادیر را روانه بازار کرد. کمپانی انیوس به تازگی از شاسی‌بلند فسیلیر رونمایی کرده که در آن توانایی‌های یک خودرو برقی با قدرت و قلدری یک آفرودر در هم می‌آمیزد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تولید شاسی‌بلند انیوس فسیلیر (INEOS Fusilier) در واقع عمل به وعده‌ای است که این کمپانی در سال 2022 مبنی بر تولید یک خودرو با آلایندگی صفر داده بود. انیوس فسیلیر جزو خودروهایی به شمار می‌آید که از لندروور دیفندر الهام گرفته و از توانایی‌های آفرودی بی‌نظیری برخوردار است.

شاسی بلند انیوس فسیلیر بر روی پلتفرم اسکیتبرد (Skateboard) که مخصوص خودروهای برقی است سوار شده و توانایی‌های آفرودی مناسبی به آن می‌دهد. البته کمپانی انیوس تاکنون اطلاعات دقیقی درباره ظرفیت باتری و برد این شاسی بلند جدید منتشر نکرده ولی آن طور که سر ریچارد رتکلیف، مالک کمپانی، اظهار کرده این خودرو بیشتر برای سفرهای کوتاه و جا به جایی‌های درون شهری مناسب است.

راز آسمان پایتخت

البته کمپانی انیوس برای کسب رضایت مشتریان، در حال توسعه دادن یک نسخه با برد بالاست. این نسخه به یک موتور بنزینی کوچک مجهز شده است که به عنوان ژنراتور عمل کرده و در سفرهای طولانی و در مناطقی که تجهیزات شارژ وجود ندارد، مانع پایین آمدن سطح شارژ باتری می‌شود.

شاسی بلند انیوس فسیلیر در کارخانه مانیا استیر (Magna Steyr) در اتریش ساخته خواهد شد. مانیا استیر همان کارخانه‌ای است که فیسکر اوشن و مرسدس بنز کلاس G را مونتاژ می‌کند و حالا قرار است انیوس فسیلیر را نیز مونتاژ کند.

اطلاعات بیشتر در مورد انیوس فسیلیر و نسخه دور برد آن همزمان با عرضه این محصولات به بازار منتشر خواهد شد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز