همه چیز درباره اپلیکیشن همراه کارت

ژیوار

اپلیکیشن پرداخت «همراه کارت» از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرد. توسعه تجاری این برنامه برعهده «شرکت فناوری همراه پیدا» است که خود آن نیز در زیر مجموعه‌ شرکت «تجارت الکترونیک ارتباط فردا» قرار دارد. شرکت ارتباط فردا از مجموعه شبکه الکترونیکی پرداخت کارت- شاپرک- دارای مجوز رسمی است. هدف همراه کارت ایجاد سهولت در انجام فعالیت‌های بانکی و پرداخت روزانه افراد است و همواره در نظر دارد با ایجاد واسط کاربری مناسب، فرآیند ارائه خدمات را بهبود بدهد.

کاماپرس در ادامه 7 نکته از این مجموعه را بیان می‌کند که برای فعالان حوزه اپلیکیشن‌های پرداخت و کاربران آن می‌تواند جالب باشد؛

1. همراه کارت خدماتی مانند کارت به کارت، خرید شارژ، خرید بسته اینترنت، پرداخت قبض و جریمه، اعلام موجودی و 10 تراکنش آخر، استعلام قبض موبایل و تلفن، گزارش اعتباری بانکی و … را ارائه می‌دهد.

2. منوی این اپلیکیشن شامل خدمات کارت، خدمات سپرده، پیام‌ها، تنظیمات، درباره نرم افزار و راهنمای استفاده از آن است. در هر مورد خدمات مخصوصی برای کاربران ارائه می‌شود.

3. همراه کارت روی پلتفرم‌های آی.اُ.اس، اندروید و ساعت‌های هوشمند در دسترس و قابل استفاده است.

دریان سفر امید

4. پیدا- راهکار پرداخت موبایلی- و شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا از همکاران تجاری همراه کارت معرفی شدند.

5. این اپلیکیشن در وبسایت خود در سه ماه گذشته مقالاتی را درباره انجام کارت به کارت فقط با کارت بانکی هم‌نام با سیم کارت، قوانین جدید چک و روش‌های ثبت چک در سامانه صیاد، راهنمای اشتراک خودکار، کارت به کارت بانک رفاه و راهنمای استعلام قیمت و خرید بیمه شخص ثالث منتشر کرده است.

6. انجام کلیه تراکنش‌های مشتریان در محیط امن اس.اس.ال- لایه امنیتی حفاظت شده-، رمز نگاری تمامی درخواست‌ها و پاسخ‌های هر مشتری به صورت جدا و با کلید مخصوص هر فرد، حفاظت کلیه اطلاعات مشتریان نزد بانک و عدم ذخیره هیچ‌گونه اطلاعات اعم از رمز کارت، رمز سپرده و اطلاعات حساس مشتریان از موارد امنیت همراه کارت اعلام شده است.

7. امکان دانلود این اپلیکیشن از طریق کافه بازار، گوگل پلی، مایکروسافت، و همچنین از طریق سایت شرکت ارتباط فردا وجود دارد.

مرتبط با : همراه کارت
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز