همه آنچه باید قبل از خرید لوستر بدانید

ژیوار

لوستر یکی از ابزار روشنایی و دکوراتیو برای منازل و مکان‌های خاص  به شمار می‌رود. البته  لوسترها دارای انواع، قیمت‌ها و کاربردهای متفاوتی هستند که همین موضوع می‌تواند انتخاب و خرید لوستر مناسب را سخت کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوستر و دکوراسیون، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از لوسترهای بزرگ پرزرق و برق برای مساجد و تالارها، و انواع مدل‌های مدرن و سبک‌هایی با طرح فانتزی در بازار و منازل و مکان‌های مختلف استفاده می‌شود. اما برای خرید لوستر به چه نکاتی باید توجه کرد؟

لوستر؛ از کلیسا تا خانه!

محققان پس از کشف چراغ های روغنی با قالب های فلزی همچون طلا و نقره در روم و مصر به این نتیجه رسیده اند که ایده اولیه ساخت ابزار روشنایی به ۱۷ هزار سال پیش از میلاد مسیح ‌برمی‌گردد. لوستر کلمه‌ای با ریشه فرانسوی به معنی نگهدارنده شمع است. در قرن چهاردهم میلادی نمونه‌های جدیدی از لوستر در ایتالیا و سپس فرانسه طراحی و ساخته شد. این لوسترها در کلیسا و اماکن مذهبی مورد استفاده قرار می گرفت. در آن زمان لوستر نماد ثروت و مذهب بود.

با پیشرفت جوامع بشری و اختراع لامپ، کاربرد لوستر از یک وسیله تجملاتی و مذهبی به وسیله‌ای برای زیبایی دکوراسیون تغییر پیدا کرد.

دریان سفر امید

لوستر شمعی بخریم یا حبابی؟

لوستر نیز مانند سایر لوازم و دکوراسیون منزل در انواعو رنگبندی‌های متفاوت و قیمت‌های مختلف طراحی و تولید می‌شود. به طور کلی از انواع لوستر می‌توان به لوستر شمعی، شاخه‌ای، کریستالی، طبقه‌ای، برنزی، چوبی، سنتی، مدرن، حبابی، ال ای دی و فانتزی اشاره کرد.

در حال حاضر که  بازار خرید و فروش اینترنتی رونق بسیار پیدا کرده، لوستر سازان و فروشگاه‌های لوستر نیز به صورت آنلاین در حال ارائه خدمات به مشتریان خود هستند. می‌توان گفت که مشتریان فروشگاه های لوستر را تقریبا همه اقشار جامعه تشکیل می‌دهند.

خرید لوستر به صورت آنلاین

ایران لوستر یک وب سایت فروش آنلاین لوستر است. در این پلتفرم 4 هزار مدل لوستر، آباژور و لوازم روشنایی،  از بهترین کالای وارداتی و ایرانی به فروش می‌رسد. طراحی و ساخت لوستر متناسب با طرح، چیدمان منزل و یا محل نصب، به سلیقه مشتری یکی از خدمات ویژه ایران لوستر است. تمامی کالاهای موجود در این پلتفرم دارای گارانتی و خدمات پس از فروش و امکان مرجوعی کالای معیوب هستند.

این وبسایت شرایط پرداخت در محل را برای استان‌های تهران و البرز فراهم کرده است. کارشناسان ایران لوستر از ابتدای مرحله خرید تا نصب لوستر با مشتری همراهی خواهند کرد. علاقه‌مندان و خریداران می توانند برای دریافت اطلاعات در ارتباط با قیمت لوستر، مشاوره، سفارش و خرید لوستر به وبسایت رسمی ایران لوستر مراجعه کنند.

در ادامه قیمت برخی از انواع لوسترهای مدرن موجود در فروشگاه ایران لوستر را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

مرتبط با : ایران لوستر
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز