هفت شغل با حقوق بالای 10 میلیون تومان در تهران

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تخصص در هر شغل یکی از معیارهای مهم تعیین میزان حقوق است. اگر تخصص در شغل مناسب به کار گرفته شود می تواند برای کارجو به عنوان برگ برنده تلقی شود. این روزها افراد با تخصص های مختلف در تهران مشغول به کار هستند؛ در این میان، برخی توانسته اند شغل مناسب با حقوق مورد نیازشان را پیدا کنند. از طرفی، میزان حقوق پرداختی یکی از مهم‌ترین معیارهای افراد برای انتخاب یا عدم انتخاب یک شغل است.

در ادامه کاماپرس با جستجو در سایت جابینجا هفت شغل با حقوق بالای 10 میلیون تومان را در تهران معرفی می‌کند؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

* یک شرکت تولیدکننده محصولات نرم‌افزاری طراح ارشد گرافیک با حقوق بالای 10 میلیون تومان استخدام می‌کند. این موقعیت شغلی مناسب افرادی است که مهارت طراحی گرافیک داشته و به نرم‌افزارهای فوتوشاپ، این‌دیزاین و ایلاستریتور تسلط دارند. وظایفی که برای این شغل در نظر گرفته شده شامل طراحی کاتالوگ و بروشور، تولید محتوای تصویری برای شبکه‌های اجتماعی، فیلم‌برداری و عکس‌برداری و تایپوگرافی و طراحی لوگو است. حداقل حقوق برای این موقعیت شغلی 11 میلیون تومان است.

* شرکتی فعال در حوزه املاک کارشناس شبکه‌های اجتماعی با حداقل حقوق 10 میلیون تومان استخدام می‌کند. در این موقعیت شغلی انتظار می‌رود که کارجو محتواهای خلاقانه تصویری و متنی برای شبکه‌های اجتماعی تولید کند. همچنین تحلیل داده‌های شبکه‌های اجتماعی، کمک به رشد دنبال‌کننده‌های اینستاگرام و تحلیل رقبا در شبکه‌های اجتماعی از دیگر انتظارات این موقعیت شغلی است.

راز آسمان پایتخت

 

* شرکت شیوه که در زمینه معماری فعالیت می‌کند، برای موقعیت مدیریت اعضای تیم یا همان اسکرام‌مستر اقدام به استخدام افراد کرده است. در این موقعیت نیاز است تا فرد به شیوه‌های مدیریت پروژه و تیم از جمله روش اسکرام و اجایل و همچنین زبان انگلیسی تسلط داشته باشد. حداقل حقوق برای این شغل 10 میلیون تومان است.

* شرکت ویگنگ برای موقعیت برنامه‌نویس فرانت‌اند نیروی کار استخدام می‌کند. در این شغل فرد باید به تمامی مهارت‌های مربوط به برنامه‌نویسی فرانت‌اند تسلط داشته باشد. سابقه کاری تعریف شده برای این شغل کمتر از سه سال است. حداقل حقوق پرداختی برای این شغل، 15 میلیون تومان است.

* یک شرکت بازرگانی مواد شیمیایی کارشناس ارشد حسابداری با حداقل حقوق 12 میلیون تومان استخدام می‌کند. حسابداری صنعتی، حسابداری انبار و اموال، ثبت و کنترل اسناد مالی، آشنایی به قوانین صادرات و واردات از وظایف و شرایط استخدام در این موقعیت شغلی است.

بیشتر بخوانید:

* کارشناس تولید محتوای انگلیسی از دیگر موقعیت‌های شغلی با حقوق 10 میلیون یا بالاتر است. یک شرکت تبلیغاتی افرادی با مهارت تولیدمحتوا و کپی رایتینگ و تسلط کامل به زبان انگلیسی را استخدام می‌کند. این شغل به صورت دورکاری است. حداقل حقوق در نظر گرفته شده برای این موقعیت 10 میلیون تومان است.

 

* یک شرکت با زمینه کاری فناوری اطلاعات نیاز به کارشناس اداری و منابع انسانی با حداقل حقوق 12 میلیون تومان دارد. از جمله شرایط احراز برای این شغل سابقه‌کاری سه تا شش ساله، آشنایی به قوانین بیمه، آشنایی به قوانین مالیات و کار، آشنایی به قوانین حقوق و دستمزد و آشنایی به آفیس است.

انتهای پیام

ایده سبز
اوج آرام
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز