هشدار جدی رضا رشیدپور به وزیر دولت پزشکیان

هشدار جدی رضا رشیدپور به وزیر دولت پزشکیان

چنانچه پیش‌بینی می‌شد پس از صحبت‌های پیچیدۀ ستار هاشمی، وزیر ارتباطات موجی از انتقادات شکل گرفت.

به گزارش کاماپرس، رضا رشیدپور، مجری سابق صدا و سیما که در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به صورت ویژه از مسعود پزشکیان حمایت می‌کرد، با انتشار یک توییت به بی‌عملی دولت و اظهارات مبهم وزیر ارتباطات واکنش نشان داد. رشیدپور در این توییت نوشت: آقای دکتر ستار هاشمی؛ سلام. مدیریت هوشمند (!) دسترسی اینترنت، قبل از شما هم بوده. در منزل اینترنت طبقاتی صدا می‌کردند. ناامیدی مردم از آنچه در آینه می‌بینید نزدیک‌تر است. از ما گفتن.

روزنامه اصلاح‌طلب شرق نیز که به دولت پزشکیان بسیار نزدیک است، گزارش مفصلی درباره فیلترینگ نوشت و با تیتر «چرا دستور پزشکیان برای بررسی وضعیت اینترنت، ناامیدکننده است؟»

سونیتا سراب‌پور برای تهیه این گزارش با تعدادی از کارشناسان و مدیران حوزه اینترنت و شبکه تماس گرفت تا انتظارشان از رئیس‌جمهور درباره شرایط فعلی اینترنت کشور را جویا شود. همه آنها اعلام می‌کنند که حرف جدیدی برای گفتن ندارند و تاکنون بارها مشکلات و راه‌های رفع آن در بخش اینترنت و فیلترینگ را گفته‌اند، اما از نظر آنها گوش شنوایی برای حل مشکلات نیست. آنها می‌گویند اینکه رئیس‌جمهوری در زمان نامزدی در انتخابات بگوید از مشکلات باخبر است و در صورت رسیدن به ریاست‌جمهوری آن را حل می‌کند و وقتی به ریاست‌جمهوری می‌رسد، تازه بخواهد صورت‌مسئله را از نو بنویسد، واقعا ناامید‌کننده است.

دریان سفر امید

این واکنش‌ها نشان می‌دهد، حامیان جدی رئیس‌جمهور نسبت به عملی شدن وعده‌های دولت چهاردهم دچار تردید شده‌اند.

انتهای پیام

فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان