هشدار تتر به جنگ ‌افروزان+قیمت روز تتر

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مقامات مسئول تتر معتقدند که جنایتکاران در استفاده از رمزارزها حماقت می‌کنند، زیرا تراکنش‌های ارزهای دیجیتال قابل ردیابی بوده و در بسیاری موارد، وقتی برای مقاصد غیرقانونی مورد استفاده قرار گیرند، قابل توقیف است. این روزها مقامات مسئول تتر درباره جنایات اخیر غزه و اسرائیل واکنش نشان داده و احتمالا این موضوع روی قیمت روز تتر و بازار رمزارزها موثر خواهد بود.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر جهان به سمت استفاده از ارزهای دیجیتال سوق پیدا ‌کرده و به همان میزانی که این رمزارز برای اقدامات مثبت و مفید قابل استفاده است، می‌تواند برای فعالیت‌های منفی نیز به کار برده شود. نمونه بارز این مورد، درگیری بین اسرائیل و فلسطین است که اکنون از تتر و دیگر رمزارزها برای تامین مالی جنگ استفاده می‌شود. تداوم چنین وقایعی و مخالفت مسئولان تتر با استفاده از این رمزارز برای تامین مالی جنگ سبب خواهد شد که قیمت روز تتر و حجم معاملات آن تحت تاثیر قرار گیرد.

شركت تتر اعلام کرده که به این قبیل اقدامات ادامه خواهد داد. در این باره، پائولو آردوینو، مدیرعامل جدید تتر اعلام کرده که این مجموعه همچنان بر مبارزه خود با جرم و جنایات سایبری تاکید دارد و به تعهداتش در این زمینه پایبند است.

وی بیان کرده که رمزارزها ابزارهای قدرتمندی هستند، اما وسیله‌ای برای شیوع و گسترش جرم و جنایات نیستند.

مدیرعامل جدید تتر تاکید کرده که برخلاف باور عمومی، تراکنش‌های رمزارزی به راحتی قابل ردیابی است، زیرا هر تراکنشی روی بلاکچین ثبت می‌شود و از این طریق می‌توان مسیر وجوه را ردیابی کرد.

به نظر فعالان و معامله‌گران تتر، تاثیر این اقدام روی شبکه و قیمت روز تتر موثر خواهد بود و اخبار مربوط به آن به طور گسترده‌ای بازتاب پیدا خواهد کرد.

نظر کارشناسان درباره اقدام اخیر تتر

کارشناسان معتقدند که این اقدام قوی بسیاری از تصورات غلط را که پیرامون ناشناس ماندن تراکنش‌های رمزارزی شکل گرفته، از بین برده است. اکنون سرمایه‌گذاران بیشتر به این حوزه توجه خواهند کرد، زیرا به نظر می‌رسد که رویکرد مقامات مسئول تتر و دیگر رمزارزها ایجاد شفافیت هر چه بیشتر است.

بنا بر اخبار رسمی، تاکنون مجموعه تتر به 31 آژانس تحقیقاتی در 19 حوزه قضایی در سراسر دنیا در راستای توقف گسترش جرم و جنایت کمک کرده است. بر این اساس، تا به حال 835 میلیون دلار دارایی‌های مرتبط با سرقت و اشکال دیگری از جرایم سایبری مسدود شده‌ است. اثرات این قبیل خبرها کم کم روی نرخ روز تتر و حجم معاملات آن آشکار می‌شود.

بهترین درگاه برای مشاهده قیمت روز تتر

اگر مایل به مشاهده قیمت روز تتر هستید، بهتر است به درگاه مطمئنی همچون exnovin.net مراجعه کنید. “اکس نوین”، یک درگاه امن و مطمئن ایرانی است که هر روز اخبار مربوط به قیمت روز تتر و دیگر رمزارزها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : اکس نوین
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز