هزینه یک شب اقامت در بندرعباس چقدر است؟

بندرعباس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

یک شب اقامت در بندرعباس، در زمستان 1402، از ۷۰۰ تا دو میلیون و ۵۹۷ هزار تومان هزینه دارد. اقامت در خانه‌های مبله و بومگردی‌ها، برای کسانی که قصد دارند سفرشان به‌صرفه تمام شود، انتخاب بهتری است. البته باید توجه داشته باشید که این اقامتگاه‌ها معمولا برای بیش از یک شب و بیش از یک نفر رزرو می‌شوند. این یعنی اگر بخواهید یک شب در یک اقامتگاه بومگردی بمانید، یا باید همراه دوستانتان به این شهر سفر کنید، یا با وجود اقامت تک‌نفره، هزینه دو نفر را بپردازید.

کاماپرس در این گزارش به معرفی اقامتگاه‌های بوم‌گردی، هتل و سوئیت برای یک شب اقامت در بندرعباس می‌پردازد.

یک شب اقامت در بندرعباس در هتل هرمز

اقامت در هتل هرمز که یکی از بهترین‌ هتل‌های بندرعباس است، برای هر نفر روزانه دو میلیون و ۵۹۷ هزار تومان آب‌ می‌خورد. البته اگر اتاق‌های دوتخته و سه‌تخته را انتخاب کنید، این مبلغ به ازای هر نفر تا دو میلیون تومان هم کاهش می‌یابد.

هتل پنج ستاره بین‌المللی هرمز در میدان انقلاب بندرعباس واقع شده و ترانسفر فرودگاهی هم دارد.

هتل هرمز

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

یک شب اقامت در هتل هما

هتل پنج ستاره هما در بلوار پاسداران، یکی از بهترین هتل‌ها برای اقامت در بندرعباس است. یک شب اقامت در اتاق تک‌نفره هتل هما، دو میلیون و 300 هزار تومان هزینه دارد. اتاق‌ دوتخته در این هتل دو میلیون و 900 هزار تومان است.

موقعیت هتل هما در نزدیکی دریا و با چشم‌انداز ساحل خلیج فارس این امکان را فراهم کرده که بتوانید اتاق‌های روبه دریا را انتخاب کنید. یک شب اقامت در اتاق دوتخت روبه دریا در هتل هما، برایتان سه میلیون و 100 هزار تومان تمام می‌شود.

اگر می‌خواهید در این هتل محبوب بندرعباس و در یکی از اتاق‌های رو به دریا بمانید، بهتر است چند روز زودتر به رزرو اقدام کنید.

هتل هما

یک شب اقامت در هتل سفید

هتل‌آپارتمان سفید هم یکی دیگر از هتل‌های خوب بندرعباس است که سوییت دو نفره آن برای یک شب، دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان هزینه دارد. سوییت سه نفره این هتل، سه میلیون تومان است، یعنی به ازای هر نفر یک میلیون تومان. این هتل، اتاق‌ تک‌نفره ندارد.

هتل سفید در محله بهشت بندر و بلوار نواب قرار دارد. این هتل از سال 1396 افتتاح شده و از نظر موقعیت مکانی به فرودگاه بندرعباس نزدیک است.

هتل سفید

یک شب اقامت در هتل آتیلار

با پرداخت دو میلیون و ۳20 هزار تومان می‌توانید یک شب را هتل آتیلار سپری کنید. درصورت انتخاب اتاق‌های دو تخته، این هزینه برای هر فرد یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان خواهد بود.

هتل چهارستاره آتیلار در خیابان امام خمینی و میدان هفده شهریور قرار گرفته است. البته با انتخاب هتل آتیلار برای برای اقامت در بندرعباس در ایام نوروز از تاریخ 25 اسفند تا 16 فروردین، باید حداقل سه شب را رزرو کنید.

هتل آتیلار

یک شب اقامت در هتل آپادانا

در کنار هتل‌های لوکس بندرعباس، هتل‌های به‌صرفه‌تری هم وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

هتل دوستاره آپادانا یکی از ارزان‌ترین هتل‌های بندرعباس است که می‌توانید با پرداخت 900 هزار تومان به مدت یک شب در آن اقامت کنید.

هتل آپادانا

ارزان‌ترین بومگردی‌ها برای اقامت در بندرعباس

برخلاف برخی از شهرهای ساحلی و جزیره‌هایی که بوم‌گردی در آ‌ن‌ها رونق گرفته، بندرعباس کمتر از این‌دست اقامتگاه‌ها دارد؛ البته سوئیت‌ها و هتل‌آپارتمان‌هایی را می‌توان پیدا کرد که هزینه اقامت در بندرعباس در آنها کمتر از هتل باشد؛ هرچند این اقامتگاه‌ها معمولا از مزیت صبحانه رایگان بی‌بهره‌اند، اما می‌توان با پرداخت مبلغی، غذای محلی را در آنها تجربه کرد.

اقامت در بندرعباس

اقامتگاه بوم‌گردی در فین هرمزگان

یکی از این اقامتگاه‌های بوم‌گردی، در روستای فین در 90 کیلومتری بندرعباس قرار گرفته که به جاذبه گردشگری قلعه فین هم است. این اقامتگاه با برخورداری از سه اتاق دربست، 19 نفر ظرفیت دارد و به ازای هر نفر 112 هزار تومان دریافت می‌کند که این هزینه شامل صبحانه هم می‌شود.

ارزان‌ترین اقامتگاه غیرگروهی در بندرعباس، ۶۹۰ هزار تومان به‌ازای دو نفر است که البته امکاناتی از جمله تخت و صبحانه ندارد.

قلعه فین هرمزگان

اقامت در سوئیت گندم

یکی دیگر از اقامتگاه‌های ارزان در بندرعباس، سوئیت گندم است. این اقامتگاه به‌صورت ویلایی بازسازی شده و یک حیاط کوچک هم دارد.

با پرداخت 790 هزار تومان می‌توانید یک سوییت دو نفره با تخت‌ در اقامتگاه ویلایی گندم پیدا کنید. البته این اقامتگاه تا شش نفر هم ظرفیت دارد که می‌توانید با پرداخت 150 هزار تومان به ازای هر نفر اضافه از این امکان استفاده کنید.

سوئیت گندم

اقامت در آپارتمان ساحل جنوب

همچنین برای اقامت در بندرعباس می‌توانید در صورت مسافرت گروهی از سوییت‌آپارتما‌ن‌ها استفاده کنید. این کار با پرداخت یک میلیون تومان به‌ازای هر دو نفر یا یک میلیون و 546 هزار تومان در آپارتمان ساحل جنوب و برای چهار نفر امکان‌پذیر است.

ساحل جنوب

سفر به شهرهای جنوبی در فصل زمستان به‌دلیل آب و هوای مطلوبی که این شهرها دارد، می‌تواند اوقات خوشی را برایتان رقم بزند. با اقامت در بندرعباس و استان هرمزگان می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری مثل حمام گله‌داری، معبد هندوها، پارک ساحلی سورو دیدن کنید و در بازارچه‎‌های محلی به خرید بپردازید.

بندرعباس همچنین غذاهای محلی خوشمزه‌ای دارد؛ می‌توانید گبولی گوشت و هواری بخورید و از غذای دریایی، میگو و ماهی‌های دریای جنوب و خلیج فارس لذت ببرید.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “هزینه یک شب اقامت در بندرعباس چقدر است؟

  1. مجتبی گفته:

    ما که فامیل داریم میریم خونه اونا ولی خدایی ارزش نداره بابت یه شب تو بندرعباس اینهمه پول بدی،حالا شما کشور یه چیزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز