هزینه حمل آجیل و پسته با پست اکسپرس چقدر می شود؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

زمان‌های گذشته یک یا دو روش برای پست انواع کالا و محصولات به داخل و خارج کشور وجود داشت که به خصوص برای محصولات فاسدشدنی و خوردنی چندان کاربردی نبود. اما امروز تنوع روش‌های ارسال زیاد شده و افراد با توجه به بودجه و نیاز خود امکان انتخاب یکی از این شیوه‌ها را دارند. در حال حاضر انتقال انواع کالا اعم از خوراکی، آجیل و پسته و … با پست اکسپرس امکان پذیر است.

به گزارش کاماپرس، امروزه به دلیل افزایش راه‌های ارتباطی و سرعت، مشتریان را مانند گذشته صبور نمی‌توان دید و به همین دلیل همه به دنبال یک روش برای ارسال بسته‌ها و کالاها و محصولات در کمترین زمان ممکن هستند. افرادی که کسب و کار آنلاین دارند و انواع کالا و خدمات را می‌فروشند، بهتر است از بهترین مدل پست برای کسب رضایت حداکثری مشتریان خود استفاده کنند. یکی از این مدل پست‌ها، پست اکسپرس است.

پست اکسپرس - کاماپرس

چرا پست اکسپرس بیشتر مورد توجه است؟

پست اکسپرس یک روش سریع روش حمل کالا است که در داخل و خارج کشور رواج دارد. معمولا همه انواع کالاها و خدمات، حتی خوراکی‌ها و بسته‌های آجیل و پسته، با  این روش در کمترین زمان ممکن و حداقل طی مدت 24 ساعت به مقصدهای داخلی می‌رسند. به این ترتیب کیفیت مواد و محصولات ارسالی همواره حفظ می‌شود و از این بابت هیچ نگرانی وجود ندارد.

موضوع به موقع رسیدن بسته‌های پستی، گذشته از صبر و حوصله افراد، از لحاظ ثبات کیفیت محصولات، به خصوص مواد خوراکی، نیز حائز اهمیت است. معمولا مواد خوراکی چه فاسد شدنی، چه فاسد نشدنی، باید به موقع به دست سفارش دهنده برسند تا کیفیت خوب و مناسبی داشته باشند.

مزیت پست اکسپرس برای حمل و نقل خوراکی و آجیل

برخی تصور می‌کنند در صورتی که اقدام به فروش محصولات و مواد غذایی خشک کنند، اگر این محصولات در مدت زمان مناسبی به دست مشتری نرسد، مشکلی ایجاد نمی‌شود. اما اینطور نیست! به عنوان مثال آجیل و انواع خشکبار را در نظر بگیرید، در صورتی که تحویل پست داده شود و به روش عادی به دست مشتریان برسد، احتمالا بوی «نا» و کهنگی خواهد گرفت و طعم کهنگی و ماندگی در آن غلبه خواهد کرد. ماحصل چنین کاری چیزی جز از دست دادن مشتریان نخواهد بود! به همین دلیل لازم است تمامی محصولات، به خصوص خوراکی‌ها، با این پست به دست مشتری برسد تا کیفیت آن حفظ شود.

قیمت آجیل و انواع خوراکی بسته به مسافت ارسالی این مواد، وزن و حتی زمان سفارش و چگونگی ارسال سفارشات تفاوت پیدا می‌کند. این نوع پست همیشه با هواپیما انجام می‌شود، برخی تصور می‌کنند امکان چنین ارسالی به روش دریایی وجود دارد اما چنین نیست!

در صورتی که فردی قصد ارسال کالایی با پست این نوع پست را دارند، تنها باید توجه داشته باشند آن کالا و محصول در لیست ممنوعات پستی نباشد.

پست اکسپرس - کاماپرس

ایرانیان بهترین خدمت پست اکسپرس را از کجا دریافت کنند؟

در صورتی که شخصی مایل به پست محصولات به شیوه اکسپرس باشد، می‌تواند به شرکت پست بین الملل سامان اکسپرس مراجعه کند. سامان اکسپرس اولین پست بین المللی ایرانی و یک مجموعه ارائه دهنده سرویس حمل‌ونقل سریع در سراسر جهان است که بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت و هزینه معقول به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

افراد از طریق این شرکت پست بین المللی امکان انتقال هر نوع کالا و محصول، به شرط نبودن در لیست غیرمجازها، را با بهترین شرایط و امکانات دارند.

مدت زمان ارسال بار با سامان اکسپرس

سامان اکسپرس اولین پست بین‌المللی ایرانی است که خدمات پست اکسپرس را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین هزینه ارائه کرده و در کمترین زمان ممکن انواع کالاها و محصولات را به مقصد می‌رساند.

طبق اعلام سامان اکسپرس، سرعت تحویل پست اکسپرس به عوامل مختلفی مانند فاصله مبدا و مقصد و شرکت حمل و نقل بستگی دارد. معمولا سرعت امکان انتقال با این پست انواع کالا و محصولات در این مجموعه، اگر به مقصد کشورهای نزدیک مانند امارات و ترکیه باشد، بین یک تا سه روز کاری زمان خواهد برد. اما در صورتی که مقصد و مبدا کشورهای دورتر باشند، احتمالا انتقال تا یک هفته کاری زمان خواهد برد.

تمامی محصولات و کالاهایی که از طریق پست اکسپرس سامان اکسپرس انتقال داده شوند، بیمه می‌شوند تا در صورت خسارت یا مشکلاتی در جریان انتقال محصولات، مشکلی به وجود نیاید.

افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره پست اکسپرس بهتر است به وبسایت شرکت پست بین الملل سامان اکسپرس به نشانی /https://samanexp.com مراجعه کرده یا با شماره 67-02140885160 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : سامان اکسپرس
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز