هزینه اجاره ماشین در دبی

اجاره ماشین در دبی یکی از کارهای معمولی است که ممکن است گردشگران و مسافران ایرانی در این شهر انجام دهند. امروزه خودروهای لوکس و روز دنیا توسط شرکت‌های مختلف مستقر در دبی با قیمت‌های متفاوت به گردشگران اجاره داده می‌شوند و هزینه اجاره ماشین در دبی می‌تواند در کاهش یا افزایش هزینه سفر شما تاثیر داشته باشد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی هزینه اجاره ماشین در دبی پرداخته است.

مزایای اجاره ماشین در دبی

اجاره خودرو در دبی می‌تواند به عنوان یک جاذبه گردشگری و یکی از روش‌های جذاب‌تر کردن سفر محسوب شود. به طوریکه شما با پرداخت هزینه اجاره ماشین در دبی برای تعداد روزهای دلخواه، آزادی عمل بیشتری در تور گردشگری دبی کسب می‌کنید. از سوی دیگر بسیاری از خودروهای گرانقیمت و روز دنیا در ایران دست نیافتنی محسوب می‌شوند و اجاره این نوع از خودروها در دبی می‌تواند تجربه فراموش نشدنی را برای گردشگران فراهم کند.

علاوه بر گردشگری در سفرهای کاری و تجاری نیز داشتن یک خودرو مزیت محسوب می‌شود و می‌تواند در وقت و هزینه‌های شما نیز صرفه‌جویی‌ کند. در چنین سفرهایی نیز بیشتر صاحبان صنایع و تجار اجاره خودرو را به استفاده از وسایل حمل و نقل شهری و عمومی ترجیح می‌دهند.

هزینه اجاره خودروهای لوکس در دبی

خودروهای لوکس به خودروهایی گفته می‌شود که جدیدترین مدل از هر برند بوده و آخرین امکانات و آپشن‌ها را دارند. این خودروها در تمام جهان نشانه تجمل هستند و برندهای مطرح جهانی مانند بنز، رنج روور، بی ام وی، آئودی، جیپ و بسیاری دیگر از خودروسازان اروپایی، آمریکایی و ژاپنی این نوع از ماشین‌ها را تولید می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

این خودروها برای قرارهای کاری بسیار مناسب هستند. طراحی فوق العاده زیبا، امکانات بالا و فضای زیبا و لوکس داخلی، فناوری‌های پیشرفته، امکانات بالای ایمنی، رانندگی ایمن و قدرت موتور و شتاب بالا، چیزهایی نیستند که کسی نخواهد حتی یک بار که شده، امتحان کند.

هم اکنون هزینه اجاره ماشین در دبی برای خودروهای لوکس و لاکچری از حدود 600 درهم برای هر روز آغاز می‌شود. برای اجاره برخی از خودروهای لاکچری باید رقمی به مراتب بالاتر نیز پرداخت کنید.

اجاره ماشین در دبی

اجاره روزانه خودروهای پریمیوم در دبی

شاید خودروهای لوکس به دلیل بالا بودن هزینه اجاره‌شان برای گردشگران از نظر اقتصادی به صرفه نباشند اما رده دیگری از خودروها نیز قیمت مناسب و امکانات به روزتری دارند. این نوع از خودروها اگرچه لاکچری نیستند اما جزو جدیدترین مدل‌های هر برند بوده و دارای امکانات بالایی هستند.

رده خودروهای پریمیوم یا ممتاز، لیستی از خودروهای متوسط به بالا را از برندهای بسیار متنوع و جهانی شامل می‌شوند. برندهایی مانند تویوتا، کیا و هیوندای اصلی‌ترین شرکت‌هایی هستند که خودروهایی در این رده تولید می‌کنند. این خودروها فضای داخلی لاکچری ندارند اما برای رانندگی بسیار راحت و سبک هستند. قدرت موتور بالا، جادار و راحت بودن برای سرنشینان در سفر و امکانات کامل الکترونیکی از جمله ویژگی‌های خودروهای پریمیوم هستند.

هزینه اجاره ماشین در دبی برای این رده از خودروها بین 200 تا 600 درهم است. این خودروها مناسب اجاره برای گردشگران و افرادی هستند که سفر کاری به دبی داشته ولی علاقه‌ای به صرف هزینه بالا برای اجاره خودرو ندارند.

هزینه اجاره خودروهای اقتصادی در دبی

خودروهای اقتصادی به نسبت به دو رده اشاره شده، دارای امکانات کمتری هستند اما این خودروها نیز معمولا شامل خودروهایی از برندهای معتبر جهانی می‌شوند. خودروهای اقتصادی مدل‌های جمع و جورتری هستند که عملکرد بهتری در خیابان‌های شلوغ دبی داشته و معمولا کم مصرف هستند.

خودروهای اقتصادی برای اجاره روزانه توسط گردشگران مناسب هستند و انتخاب از بین این خودروها می‌تواند هزینه اجاره ماشین در دبی را کاهش داده و باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر شود. این نوع از خودروها از نظر هزینه می‌توانند جایگزین استفاده از تاکسی و وسایل حمل و نقل عمومی نیز بشوند.

کمترین هزینه اجاره ماشین در دبی با استفاده از خدمات «کارا پلاس»

شرکت «کارا پلاس» یکی از شرکت‌های اجاره خودرو در کشور امارات متحده عربی و شهر دبی است. این شرکت در سال 2020 با هدف تسهیل اجاره خودرو برای ایرانیان در خارج از کشور تاسیس شده و در طول مدت فعالیت، سطح کیفی و کمی خدمات خود را در دبی افزایش داده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و اجاره خودرو در دبی می‌توانند به سایت کارا پلاس به آدرس karaplusrental.com مراجعه و یا با شماره تلفن 097143350830 در دبی و 02188510135 در تهران تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کاراپلاس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز