هر آنچه باید درباره کاربردهای جیبی‌مو بدانید

ژیوار

«جیبی‌مو» یا «شرکت نوآوران راهبرد سپهر پایا» از سال 1396 فعالیت خود را در خصوص مبحث انتقال پول و کیف پول الکترونیک آغاز کرد. این مجموعه کاربران خود را اولویت اهدافش قرار می‌دهد و هدف آن‌ها ارائه بهترین خدمات پشتیبانی بر پایه رضایت کاربران برای ساخت آینده‌ای بهتر است. این شرکت مدعی است که نرخ فروش کلی کسب و کارها با بهره گیری از شبکه اجتماعی آن‌ها افزایش داشت.

به طور کلی جیبی‌مو یک کیف پول الکترونیکی بر پایه شبکه اجتماعی جهت پرداخت و درخواست پول بدون کارمزد است که کاربران می‌توانند از طریق شماره موبایل و یا نام کاربری به افرادی که در جیبی‌مو یا خارج از آن هستند، تراکنش مالی داشته باشند.

در ادامه کاماپرس با ارائه 10 نکته از مجموعه جیبی‌مو، این شرکت را برای علاقمندان و فعالان حوزه نرم‌افزارهای بانکی معرفی خواهد کرد؛

1. مجموعه جیبی‌مو ۱۰ کارمند اصلی دارد؛ عرفان مرادیان و ماندانا ابوالفتحی بنیانگذاران این مجموعه هستند.

2. تمامی تراکنش‌های داخل برنامه به صورت آنی انجام می‌شود و کاربر می‌تواند در هر زمان، هر مبلغی را از جیبی‌مو به حساب بانکی مورد نظر خود انتقال دهد.

دریان سفر امید

3. این برنامه تحت نظارت بانک سامان قرار دارد و امنیت اطلاعات کاربران خود را با رمزنگاری در سطح بالا و نگهداری در سرورهای امن فراهم می‌کند. جیبی‌مو مطابق با قوانین پی.سی.آی- استاندارد امنیت عرصه پرداخت- و قوانین جهانی کیف پول الکترونیکی پیاده‌سازی و اجرا شده است.

4. احراز هویت در جیبی‌مو دو مرحله‌ای است و مدیریت تقلب با نظارت لحظه به لحظه در این سیستم انجام می‌شود.

5. بانک‌های سامان، پاسارگاد و مجموعه‌هایی مثل کارگزاری فارابی، آیو، پرداخت الکترونیک سداد، پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد و … جزو شرکای تجاری این گروه هستند.

6. پشتیبانی این برنامه به صورت شبانه روزی و 24 ساعته از طریق پشتیبانی آنلاین داخل برنامه، ایمیل این مجموعه و تلفن‌های تماس آن صورت می‌گیرد.

7. پکیج‌های درگاه پرداخت و خدمات مالی این مجموعه در سه سطح پایه، حرفه‌ای و تجاری به کاربران ارائه می‌شود. استفاده از هر سه سطح برای یک ماهه اول رایگان است.

8. جیبی‌مو یک پلن رایگان، که مناسب برای اشخاص است، و یک پلن توافقی به کاربرانش ارائه می‌دهد که هر کدام از آن‌ها با توجه به نوع کاربر و کسب و کار ویژگی‌های خود را دارند.

9. این مجموعه تاکنون توانسته مجوز‌های شرکت دانش بنیان و نظام صنفی و رایانه‌ای را به دست آورد. همچنین جیبی‌مو موفق شده تا تقدیرنامه تیم برتر فین تک را از بانک کشاورزی کسب کند.

10. این مجموعه به عنوان پرداخت یار رسمی شاپرک بانک مرکزی نیز هست.

 

مرتبط با : جیبی مو
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز