هرآنچه باید درمورد خط تولید سامسونگ Bespoke و اولین محصول آن بدانید

سامسونگ Bespoke-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

سامسونگ دسته جدیدی از لوازم آشپزخانه با برچسب‌های «مد روز» و «ابتکار» را با یخچال Bespoke معرفی کرد. این دسته دارای جنبه‌های طراحی قابل تنظیم است که با سبک‌های مختلف زندگی، با استفاده از جمله طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و طرح‌ها تغییر می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، یخچال Bespoke عصر جدیدی از لوازم‌خانگی شخصی‌سازی‌شده را آغاز می‌کند و بنا بر اعلام سامسونگ، بر تعهد آن‌ها برای ایجاد محصولاتی که واقعاً منعکس‌کننده سبک زندگی در حال تکامل مصرف‌کننده هستند، تأکید می‌کند. این دسته از لوازم‌خانگی که بر اساس ترجیح کاربر قابل تنظیم است، Bespoke نام داشته و به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا تنظیمات ویژه خود را بر اساس متریال، رنگ و ماژول متناسب با سبک زندگی مختلف و مفاهیم طراحی داخلی تنظیم کنند.

بنا به گفته‌های معاون لوازم دیجیتال سامسونگ الکترونیکس، سامسونگ در حال ایجاد نوآوری‌های جدید در آشپزخانه با Bespoke باتوجه‌به اولویت‌های فردی در طیف گسترده‌ای از شیوه‌های زندگی مصرف‌کننده است. آن‌ها این موقعیت را فرصتی برای مصرف‌کننده‌های سراسر جهان در جهت سفارشی‌سازی حداکثری وسایل خود، همراه با سبک زندگی آن‌ها می‌دانند.

جزئیات طراحی شخصی

این مجموعه شامل سه مدل است: یک ماژول ۲۴ اینچی یک در، یک ماژول ۱۸ اینچی یک در و یک ماژول BMF دو در. با این سه واحد ماژولار متفاوت، کاربران می‌توانند به‌سادگی بدون اینکه نیازی به کنارگذاشتن یا جایگزینی مدل فعلی باشد، یک مدل جدید را به ترکیب موجود خود اضافه کنند. این قطعات متفاوت را می‌توان به نحوی شخصی‌سازی و تنظیم کرد تا سبک زندگی کاربر، عادات غذایی، اندازه خانواده و چیدمان آشپزخانه را به بهترین نحو منعکس کند. همه مدل‌ها از نظر عمق و ارتفاع یکسان هستند تا هنگام نصب در کنار هم، ظاهری یکنواخت داشته باشند.

جدا از طراحی مدولار، هر Bespoke دارای یک پنل در خلاقانه است که می‌توان آن را با یک پوشش رنگی منحصربه‌فرد (CMF) بر اساس ترجیحات طراحی کاربر شخصی‌سازی کرد. با حداکثر ۱۱ رنگ و سه بافت برای انتخاب، مصرف‌کنندگان می‌توانند با آن‌ها را ترکیب کنند تا سلیقه شخصی کاربر را منعکس کند.

رنگ‌های پیشنهادی از بنفش و صورتی تا شرابی و سرمه‌ای را در بر می‌گیرد که یک پالت رنگ متنوع را برای انتخاب‌های متنوع‌تر ارائه می‌دهد. سه بافت – شیشه ساتن، کوتا رنگی، و آینه گلم – قابلیت شخصی‌سازی سفارشی را بیشتر پیش می‌برند. حس صیقلی شیشه ساتن تعادل مناسبی بین مات و براق ایجاد می‌کند، درحالی‌که کوتا رنگی گرمای یک دیگ سفالی تازه پخته شده را منتقل می‌کند. در همین حال، روکش گلم فضای اشغال‌شده را با درخشندگی ملایم به‌خوبی برجسته می‌کند.

سامسونگ-کاماپرس

مدیریت غذای تازه

یخچال سفارشی به جان بخشیدن به تمام جنبه‌های زندگی آشپزخانه کمک می‌کند و به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد محیط خانه سالمی را حفظ کنند که از مدیریت صحیح مواد غذایی با استفاده از فناوری‌های پیشرفته تبرید نشأت می‌گیرد. Bespoke به طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها مجهز است که خنک‌کننده ثابت و کارآمدی را برای تازه‌تر نگه‌داشتن غذا برای مدت طولانی‌تر فراهم می‌کند.

خنک‌کننده همه‌جانبه با بررسی مداوم دما و گردش هوای خنک از طریق دریچه‌های استراتژیک، هر قسمت از یخچال را، از گوشه‌ای به گوشه دیگر، به طور یکنواخت خنک می‌کند. این بدان معناست که غذا در دمای مطلوب نگهداری می‌شود تا طراوت را برای مدت طولانی‌تری حفظ کند.

خنک‌کننده فلزی همچنین به تازه نگه‌داشتن غذا کمک می‌کند، حتی زمانی که کاربران به طور مکرر در را باز و بسته می‌کنند. یک صفحه خنک‌کننده فلزی، قفسه فلزی و مجرای فلزی تخت سرما را حفظ می‌کند و از هدررفتن هوای خنک هنگام باز شدن در جلوگیری می‌کند.

فناوری No Frost با افزایش گردش هوا به حفظ دمای مطلوب در هر گوشه از یخچال کمک می‌کند. از تجمع یخ روی مواد غذایی تازه مانند سبزی‌ها و از نیاز به یخ‌زدایی یخچال جلوگیری می‌کند.

کاربران همچنین می‌توانند از عملکرد Power Freeze برای تنظیم خودکار دمای فریزر در پایین‌ترین سطح استفاده کنند تا یک انفجار سریع هوای بسیار سرد ایجاد شود. این قابلیت برای منجمدکردن یا سفت کردن مواد غذایی منجمد مانند بستنی و درست‌کردن سریع یخ عالی است.

یخچال/فریزر Convertible3 یک محفظه قابل تنظیم است که می‌تواند بر اساس نیازهای تبرید کاربر، به‌راحتی بین یک فریزر و یک محفظه یخچال معمولی جابه‌جا شود.

Bespoke سفارشی ترکیبی عالی از عملکرد پیشرفته و طراحی آرمانی است که به وعده سامسونگ برای یک وسیله آشپزخانه کاربردی که دکوراسیون خانه را ارتقا می‌دهد، عمل می‌کند. این یخچال در سال ۲۰۲۰ توسط جوایز متعدد شناخته شده، از جمله جایزه طلایی طراحی iF از آلمان، جایزه نوآوری CES و جایزه NYCxDesign از ایالات متحده، همراه با جایزه محصول AWE از چین تقدیر شده است.

مخاطبان می‌توانند برای مشاهده اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت رسمی سامسونگ مراجعه کنند.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
آهن رویال
روکش مارال
رایانه کمک
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز