هرآنچه باید درباره فروشگاه اینترنتی تایرستان بدانید

تایرستان-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

فروشگاه اینترنتی تایرستان، نماینده فروش لاستیک لاسا و ارائه‌دهنده انواع لاستیک برای خودروهای سواری، آفرود، کامیونت و ماشین‌آلات کشاورزی و راه‌سازی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لاستیک، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به معرفی تایرستان و خدمات آن می‌پردازد؛

* تایرستان به دلیل اینکه نماینده فروش برندهای معتبری همپون نانکنگ، پتلاس، کامفورزر، رودکروزا، کویر تایر و سامان بارز است، نهایت تلاش خود را برای عرضه تایر با مناسب‌ترین قیمت می‌کند.

* در سایت تایرستان علاوه بر برندهای ذکر شده، امکان مشاهده و مقایسه پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین لاستیک‌ها برای خودروهای گوناگون نیز وجود دارد. فیلم آموزشی نحوه ثبت سفارش در سایت فروشگاه در اختیار مراجعه کنندگان قرار گرفته است.

* در فروشگاه اینترنتی تایرستان، با انتخاب هر لاستیک، اطلاعات تخصصی و فنی محصول از جمله سایز، حداکثر سرعت قابل تحمل، بازدهی سوخت، قدرت چسبندگی، شاخص وزن، کشور تولیدکننده، فصل، خودروهای متناسب و شرح مختصری از مشخصات آن محصول در اختیار کاربر قرار داده می‌شود.

* ویدئوها و مقالات آموزشی و تخصصی تایرستان یکی از بخش‌های مفید وبسایت این شرکت است که به بررسی جزئی و معرفی جامع محصولات و ارائه اطلاعات علمی برای خریداران می‌پردازد. موضوعات و تعاریف تخصصی در حوزه لاستیک خودرو، آشنایی با فناوری‌های نوین این صنعت و بررسی عوامل موثر در عمر مفید لاستیک از جمله تولیدات محتوایی این مجموعه هستند.

* مشاوران تایرستان به صورت تلفنی و آنلاین، با در نظر گرفتن نوع استفاده، اقلیم جغرافیایی، فصل، نوع خودرو و بودجه خریدار، پیشنهاداتی را به کاربران ارائه می‌دهند. با مراجعه به صفحه اینستگرام این مجموعه نیز می‌توان معرفی محصولات جدید، ویدئوهای آموزشی و میزان موجودی انبار را مشاهده کرد.

* دفتر مرکزی و فروشگاه تایرستان در بزرگراه رسالت تهران قرار دارند.

* فروشگاه اینترنتی تایرستان دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت و نشان ملی رسانه‌های دیجیتال است. این مجموعه همچنین عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی است.

نویسنده: فرشید طالبی‌زاده

انتهای پیام

مرتبط با : تایرستان
رایانه کمک
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز