هدیه تولد جنجالی زالاتان هواداران را شوکه کرد

زالاتان-کاماپرس
آریاک سفر

زالاتان ابراهیموویچ، بازیکن سابق فوتبال، در پستی اینستاگرامی از ماشین جدید خود، فراری SF90XX، رونمایی کرد. زالاتان این ماشین خاص را به مناسبت تولدش خریداری کرده است.

به گزارش کاماپرس، هدیه خاص زالاتان برای تولد خودش یکی از خاص‌ترین هدیه‌ها است. چون تنها 799 دستگاه از خودرو فراری SF90XX وجود دارد که با هر یک از آن‌ها با قیمت 880 هزار دلار، معادل 53 میلیارد تومان، فروخته می‌شود. زالاتان این کادو را برای تولید 43 سالگی‌اش خریداری کرده است.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به تجربه‌های زالاتان و افتخارات این فوتبالیست

زالاتان ابراهمیوویچ، فوتبالیست قدیمی سوئدی تبار، است که برای باشگاه‌های یوونتوس، اینتر، بارسلونا و منچستریونایتد پا به توپ شد. این بازیکن فوتبال قهرمانی‌های لالیگا، سری آ، لیگ یک، لیگ هلند و اروپا را تجربه و در کارنامه کاری خودش ثبت کرد. عمده پست فوتبالی او مهاجم نوک بود.

وی در دنیای فوتبال به دلیل گل زنی و استعدادهای عجیبش بسیار شناخته شد. به عنوان مثال زالاتان و کریستیانو رونالدو تنها بازیکنانی بودند که در تمام دقایق بازی موفق به گل زنی شده‌اند. وی تنها بازیکنی است که تاکنون توانسته هم برای اینتر و هم میلان بیشتر از 50 گل به ثبت برساند. این بازیکن تنها فوتبالیستی است که در اولین بار حضور لیگ برتر، لیگ آ، لالیگا، لیگ یک و قهرمانان گلزنی کرده است.

دریان سفر امید

وی چند ماه پیش بعد از دیدار دوستانه سوئد و صربستان، در مقابل چشم تماشاچیان به طور رسمی و تلخ از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و بازی در مربع سبز را کنار گذاشت.

هدیه زالاتان-کاماپرس

انتهای پیام

سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان