هدف زاکانی در مناظره چه کسانی بودند ؟ کدام وزرای روحانی عضو هیات علمی دانشگاه تهران شدند

زاکانی- کاماپرس
ژیوار

علیرضا زاکانی، یکی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری در آخرین مناظره انتخاباتی بار دیگر بدون اشاره به نام اعضای دولت حسن روحانی، آنان را زیر سوال برد.

به گزارش کاماپرس، او در بخشی از سخنان خود گفت که در دولت قبل (روحانی) متاسانه 2 وزیر دولت بدون شایستگی هیات علمی دانشگاه تهران شدند که باید جلوی این مسائل هم گرفته شود.

گفتنی است که منظور زاکانی محمدجواد ظریف و عباس آخوندی، وزیر اسبق خارجه و وزیر اسبق راه و شهرسازی بود که در انتهای دولت دوازدهم عضو هیات علمی دانشگاه تهران شدند.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

آخوندی سمت وزارت راه و شهرسازی را از سال 1392 تا 1397 برعهده داشت و سپس استادیار دانشکده مطالعات جهان در دانشگاه تهران شد. ظریف نیز در شهریور سال 1398، از دانشیاری در دانشکده روابط بین‌الملل وزارت خارجه به دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران منتقل شد.

علاوه بر این دو ‌نفر، چهره‌هایی همچون لعیا جنیدی، معاون حقوقی، عبدالناصر همتی، رئیس بانک مرکزی، علی طیب‌نیا، وزیر اقتصاد، محمود گودرزی و سیدنصرالله سجادی، وزرای ورزش و جوانان، الهام امین‌زاده. معاون اجرای قانون اساسی و سیدضیا هاشمی، سرپرست وزارت علوم عضو کابینه حسن روحانی بودند که سابقه عضویت در هیات علمی دانشگاه تهران را هم داشتند.
انتهای پیام
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان