هایلوک محصولی دیگر از کمپانی هایک ویژن

ژیوار

مدل‌های جدید دوربین هایلوک مناسب‌ترین گزینه برای حفظ امنیت محل کار، خانه یا ویلای شما هستند که به سادگی در موقعیت‌های مختلف قابل نصب هستند. این نوع دوربین مداربسته هایلوک لوازم جانبی متعددی دارد که کیفیت تصویر و قابلیت‌های آن را افزایش می‌دهد.

به گزارش کاماپرس و بنا بر اعلام روابط عمومی دوربین مارکت، دوربین مداربسته هایلوک برای تامین امنیت اماکن شامل دفاتر کار یا خانه روانۀ بازار شده است. با افزایش مشکلات اقتصادی، نیاز به تامین امنیت امری است که بسیار بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و حس می‌شود.

هنگام انتخاب دوربین مداربسته تنها نباید پارامتر قیمت را مدنظر قرار داد؛ در بسیاری موارد مدیران شرکت‌ها و ساختمان‌های حساس با فرض یکسان بودن کارکرد مدل‌های مختلف دوربین مداربسته، دل به گونه‌های ارزان‌تر می‌بندند؛ حال آنکه ضرورت دارد برای هر موقعیت مکانی متناسب با اهمیتی که دارد دوربین مناسب انتخاب شود.

در بسیاری موارد مجموعه‌هایی که برای تنها شاخص قیمت در انتخاب دوربین در نظر گرفته‌اند، مجبور شده‌اند پس از مدتی دوباره دست به کار شوند و با هزینه مجدد دوربین باکیفیت و مناسبی را انتخاب کنند. چراکه دوربین ارزان آن کارآیی که لازم بوده را نداشته است.

مدل‌های متنوع دوربین مداربسته هایلوک

دریان سفر امید

دوربین مداربسته هایلوک با طراحی و ارایه مدل‌های مختلف و متنوع سعی کرده به تمام نیازها پاسخ دهد. در این میان دوربین‌های حساس برای ترددگاه‌های کلیدی پیشنهاد می‌شود و دوربین‌های میان‌رده نیز برای موقعیت‌هایی که حساسیت چندانی ندارند، ارایه می‌شوند.

ویژگی کلیدی دوربین هايلوك «کیفیت مناسب، قیمت دوربین مداربسته مناسب، امکانات بالا، سخت‌افزار قوی و البته تنوع محصولات» است. دوربین مداربسته هایلوک این قابلیت را دارد که هم امکان نظارت الکترونیک امنیتی را فراهم کنند و هم ظرفیت کنترل فرایندهای کاری را گسترش دهند. بدیهی است که چنانچه محیط کاری بزرگ و گسترده باشد، نظارت فیزیکی بر آن پس از مدتی، بسیار خسته‌کننده و سطحی خواهد شد. اما استفاده از دوربین هایلوک این امکان را فراهم می‌آورد که با کیفیت و دقت بیشتری فرایند کارها مورد نظارت قرار گیرد؛ علاوه بر این مدیران می‌توانند به صورت همزمان بر چند بخش مختلف نظارت داشته باشند.

حتی اگر موضوع نظارت هم‌زمان بر چندین بخش‌ و پرهیز از خستگی نیز مورد توجه نباشد، به دلیل مسائل بهداشتی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز ضرورت دارد تا حد امکان از نظارت الکترونیک برای انجام کارها استفاده کرد.

انواع دوربین مداربسته

دوربین‌های مداربسته دارای انواع توربو اچ‌دی، تحت شبکۀ دستگاه‌های ان وی آر و دی وی آر هستند. لنزها نیز دارای دو نوع ثابت و متحرک‌اند. دوربین هایلوک علاوه بر موارد ذکر شده، دوربین‌های PTZ یا به اصطلاح اسپید دام را نیز وارد بازار کرده است. این قبیل دوربین‌ها که قابلیت چرخش و زوم دارند به اپراتور امکان می‌دهد تا محیطی وسیع را با جزئیات زیاد زیر نظر قرار دهد و هنگام مواجه شدن با یک اتفاق یا امر غیرمعمول با استفاده از امکان زوم دوربین، با دقت بیشتری محیط را تحت کنترل داشته باشد. جالب است بدانید دوربین‌های گردان در ابتدا توسط فروشندگان مورد توجه قرار نگرفتند ولی طبق آمارها، از سال 89 تا 96 میزان فروش آنها از یک درصد به هشت درصد افزایش یافت.

 

کاربرد دوربین مداربسته

استفاده از دوربین‌های مداربسته با گذشت زمان، راه خود را به فروشگاه‌های بزرگ و حتی مغازه‌های کوچک، مراکز آموزشی، اماکن تفریحی، مزون‌ها، آرایشگاه‌ها، کافی‌شاپ‌ها و رستوران نیز باز کرده‌ است. حفاظت از اجناس هرچند کوچک برای صاحبان فروشگاه‌ها و مغازه‌ها دارای اهمیت هستند چرا که تکرار دزدی یا خسارت‌های کوچک باعث ضررهای بزرگ برای مدیران کسب و کارها می‌شود.

مراکز آموزشی نیز برای حفاظت از دارایی‌ها و اموال موجود در فضای فیزیکی و گاهی حتی نظارت بر کیفیت و اجرای کلاس‌ها یا عدم تقلب دانش‌پذیران در آزمون‌ها، از دوربین‌های مدار بسته کمک می‌گیرند.

اماکن تفریحی به دلیل کاربرد خاص خود، برای شناسایی افراد خاطی یا افرادی که احیاناً باعث آسیب به تجهیزات می‌‍شوند از این محصولات بهره می‌برند. صاحبان مزون‌ها و آرایشگاه‌ها نیز برای اطمینان از سلامت تجهیزات یا محصولات خود و کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها با هدف نظارت بر ارایه کیفیت مناسب به مهمانان از داشتن دوربین‌های مداربسته کارآمد بی‌نیاز نیستند. در تمامی این موارد، هر چقدر کسب و کار بزرگ‌تر باشد، کاربرد آن برای دلایل مدیریتی اهمیت بیشتری به خود می‌گیرد.

شرکت هایک ویژن دارای دفاتر مدیرتی و نمایندگی‌های فعال در انگلستان، ایرلند، ایتالیا، آلمان، جمهوری چک، هنگ‌کنگ، کانادا، اندونزی، ترکیه، جمهوری کره، جمهوری آذربایجان و چندین کشور دیگر است. نمایندگی رسمی هایک ویژه و هایلوک در ایران، محصولات این کمپانی را در مراکز فروش معتبر با گارانتی «پارس اعتبار» عرضه می‌کند. دریافت مشاوره، انتخاب و نصب و استقرار دوربین مداربسته و سیستم‌های حفاظتی جز خدماتی است که نمایندگی دوربین هایلوک در ایران به مشتریان عرضه می‌کند.

صاحبان کسب و کارها می‌توانند قبل از انتخاب دوربین مداربسته با مشاوران باتجربه دوربین مارکت گفتگو کنند. همکاران ما سعی می‌کنند با نهایت وسواس و دقت متناسب با نیاز شما بهترین راهکارها را ارایه دهند. همین اکنون می‌توانید به وسیله شماره تلفن 02191015108 از قیمت دوربین مداربسته و راهنمایی مشاوران دوربین هایلوک استفاده همچنین از 20 درصد تخفیف ویژه محصولات این برند معتبر بین‌المللی برخوردار شوید.

مرتبط با : دوربین مارکت
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز