هاست وردپرس را از هاست نگار بخریم یا نت افراز؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هاست وردپرس از پرطرفدارترین هاست‌هاست که سایت‌های متعددی آن را ارائه می‌دهند و در خرید آن مسائلی مانند سرعت، پشتیبانی، سخت افزار، امنیت و البته قیمت اهمیت زیادی دارد. برخی از سایت‌ها ممکن است هزینه اندکی از کاربر بخواهند و با این حال کیفیت کمتری را هم ارائه دهند.

کاماپرس در این گزارش هاست نگار و نت افراز را به عنوان دو سایت معتبر در زمینه عرضه هاست وردپرس با یک دیگر مقایسه می‌کند.

خرید هاست وردپرس از هاست نگار

هاست نگار به عنوان شرکتی قدیمی در زمینه عرضه هاستینگ در ایران بوده و در سرویس‌های مختلفی خدمات خود را ارائه می‌دهد. در این سایت از جدیدترین و بهترین تجهیزات برای سخت افزار استفاده شده و پشتیبانی آن نیز 24 ساعته است. همچنین پرسنل این مجموعه حرفه‌ای بوده و بیش از ده سال سابقه دارند. از نظر تنوع سرویس نیز در هاست نگار هر سرویسی که لازم باشد را می‌توان پیدا کرد و هاست وردپرس نیز از پرطرفدارترین سرویس‌های آن به حساب می‌آید.

سرورهای این مجموعه در بهترین دیتاسنترهای ایران و خارج از ایران با آپتایم بالا میزبانی می‌شوند و امکان در دسترس بودن و بالا بودن سایت در وب را فراهم می‌کنند. به طور کلی برای پاسخ گویی به سوالات کاربران، این سایت در کمتر از چند ساعت آماده است و برای پیگیری موارد فنی‌تر زمان بیشتری نیاز دارد.

این هاست از هاردهای NVME استفاده کرده و همین مسئله به افزایش سرعت سایت کمک می‌کند. این سایت به طور کلی قیمت مناسبی متناسب با خدمات خود ارائه می‌دهد و در مجموعه راضی کننده است.

بیشتر بخوانید:

خرید هاست وردپرس از نت افراز

برای خرید هاست وردپرس از این مجموعه باید به این مسئله توجه داشت که هزینه‌ای با صرفه پیش روی کاربران است و قیمت مناسبی در آن ارائه می‌شود. از نظر پشتیبانی این مجموعه جزو بهترین مجموعه‌های ایران است و در عرض چند دقیقه پاسخ سوالات کاربران را می‌دهد. امنیت این سایت نیز بالا بوده و این باعث شده تا انتی شل نصب شده روی سرور حتی به نسخه‌های قدیمی وردپرس هم ایران بگیرد یا به فایل‌های js نیز دچار مشکل شود.

البته نباید نگران این ایراد گرفتن‌ها بود زیرا همین باعث کاهش امکان مشکل امنیتی در سایت کاربر می‌شود. برای سایت‌هایی با بازدید متوسط و حجم بالای فایل، انتخاب هاست وردپرس از نت افراز انتخاب مناسبی به حساب می‌آید. قیمت این مجموعه نیز بسیار خوب بوده و متناسب با امکاناتی که عرضه می‌کند قیمت کمتری می‌گیرد.

مقایسه هاست نگار و نت افراز

برای خرید هاست وردپرس از هاست نگار یا نت افراز باید متناسب با نیاز و هزینه لازم اقدام کرد. به طور کلی از نظر هزینه سایت نت افراز بهتر از هاست نگار بوده و در مقایسه با امکاناتی که ارائه می‌دهد قیمت ارزان‌تری دارد. البته از نظر سرعت نیز هاست نت افراز ضعیف‌تر از هاست نگار عمل می‌کند. پشتیبانی نت افراز بسیار بهتر بوده و در عرض چند دقیقه پاسخ کاربران را می‌دهد، در حالی که در هاست نگار چند ساعتی زمان لازم است تا پاسخ داده شود.

از نظر سخت افزاری می‌توان هاست نگار را مجموعه قوی‌تری دانست که از منابع سخت افزاری خوبی استفاده می‌کند. امنیت در هر دو سایت هاست نگار و نت افراز را تقریبا به یک اندازه می‌توان در نظر گرفت.

انتهای پیام

مرتبط با : هاست نگار
رایانه کمک
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز