نیسان آریا 2023 ؛ یک شاسی بلند باب میل ایرانی ها ( ویدیو)

آن طور که پیداست کمپانی نیسان در حال گسترش دادن خط تولید محصولات برقی اش است و شاسی بلند آریا نیز همین موضوع را تأیید می کند. نیسان آریا مدل 2023 نیز مانند دیگر محصولات نیسان از خطوط زاویه دار بر روی بدنه بهره می برد و با برد 490 کیلومتری اش توانسته نظر مشتریان را به خودش جلب بکند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند برقی نیسان آریا مدل 2023 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، نیسان آریا یک خودرو کاملاً جدید در سبد محصولات این خودروساز ژاپنی به شمار می آید. آن طور که اعلام شده است این شاسی بلند هنگامی که به باتری 87.0 کیلووات بر ساعتی و دیفرانسیل جلو مجهز باشد می تواند بردی برابر با 490 کیلومتر داشته باشد که برد بسیار خوبی محسوب می شود.

نیسان آریا بر خلاف نیسان لیف که فقط به صورت دیفرانسیل جلو به بازار عرضه می شود، به صورت سفارشی با سیستم چهار چرخ محرک نیز به فروش می رسد. این سیستم به سامانه توزیع گشتاور مجهز است و بر روی هر محور یک موتور برقی تعبیه می شود. انتظار می رود مدل چهار چرخ محرک بتواند ظرف 5.0 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست بیابد که این میزان شتاب همتراز با شتاب خودروهای برقی بسیار پیشرفته است.

آریاک سفر

نیسان آریا مدل 2023 سواری بسیار نرمی دارد و از این لحاظ می تواند رضایت مشتریان را به دست بیاورد ولی اگر یک سواری پر شور و هیجان می خواهید بهتر است بدانید این شاسی بلند جدید ماهیت چندان اسپرتی ندارد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : نیسان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز