نیسان آبی در بازار چند؟

لست سکند

نیسان آبی هر چند در چند سال گذشته رقیبانی برای جایگزینی و توقف تولیدش مطرح و ساخته شد، اما هنوز در صنعت باربری می تازد، قیمتش هم حالا دیگر نسبتا بالا رفته است، با این حال نیسان آبی صفر در بازار چند؟

به گزارش کاماپرس، نیسان آبی یا زامیاد در سال 1349  توسط شرکت خودروسازی زامیاد وارد ایران شد اما بعد ها توسط شرکت سایپا نیز تولید و روانه بازار شد و تا امروز سهم بسزایی از حوزه حمل و نقل کالا و باربری ایران را به خود اختصاص داده است.

از مهم ترین دلایل محبوبیت نیسان آبی می توان به قیمت نسبتا مناسب آن و ظرفیتش اشاره کرد. ظرفیت حمل بار این خودرو در حالت استاندارد معادل ۲.۲ تن بوده که معمولا تا ۳ تن نیز بر روی آن بار قرار داده می‌شود.

نیسان آبی طی سال‌ها با حداقل امکانات رفاهی و ایمنی وارد بازار شده اما به ‌هر حال برخی به‌روزرسانی‌های جزئی صورت گرفته در آن سبب اضافه شدن تجهیزاتی نظیر: فرمان هیدرولیک، کولر خودرو، ترمز ضد قفل ABS، توزیع نیروی ترمز EBD، چراغ هالوژن و سیستم صوتی دو اسپیکر در این وانت نسبتا ارزان قیمت مشاهده می‌شود.

علی رغم برخی تلاش‌ها برای از رده خارج کردن این خودرو چهل ساله و معرفی مدل‌های جدید نظیر وانت زامیاد پادرا، اما هنوز نتوانسته اند نیسان آبی را از چرخه تولید خارج سازد.

راز آسمان پایتخت

قیمت نیسان آبی در بازار

نیسان وانت زامیاد بنزینی مدل سال 1398 در بازار با قیمت 203 میلیون تومان به فروش می رسد، همین نوع بنزینی با یک مدل بالاتر یعنی 99 را می توان با قیمت 211 میلیون تومان خریداری کرد.

اما نیسان وانت زامیاد دیزل مدل تولید سال 1399 در بازار قیمتی حدود 262 میلیون تومان دارد، نیسان وانت زامیاد دوگانه سوز را نیز با قیمت 220 میلیون تومان در بازار تهران معامله می کننند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : زامیاد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز