نکات مهمی که قبل از خرید کفش چرم باید در نظر بگیرید

ژیوار

انتخاب بهترین کفش چرم یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های افرادی است که قصد خرید کفش دارند. کفش چرم نقش زیادی در زیبایی استایل دارد و در طولانی مدت به خوبی دوام می‌آورد. به همین جهت ارزش هزینه‌ی زیادی که افراد بابت آن صرف می‌کنند را دارد.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی نکاتی که افراد برای خرید کفش چرم باید در نظر داشته باشند، پرداخته است.

تشخیص کفش چرم اصل

یکی از سخت‌ترین بخش‌های خرید کفش چرم، تشخیص اصل بودن و مرغوب بودن کیفیت آن است. در حال حاضر بسیاری از افراد اطلاعات چندانی در رابطه با چرم ندارند و به همین جهت ممکن است دچار اشتباه شوند. بسیاری از متقاضیان تصور می‌کنند که حرارت دادن به کفش چرم راه مناسبی برای تشخیص اصالت آن است و در صورتی که چرم جمع شود، نشان دهنده مصنوعی بودن آن است. در حالی که امروزه از روش‌های جدیدی برای ساخت چرم مصنوعی استفاده می‌شود و به همین جهت بعد از حرارت دیدن جمع نخواهد شد. در صورتی که افراد به کفش چرم اصل مدت زمان بیشتر از پنج ثانیه حرارت دهند، ممکن است باعث از بین رفتن کیفیت آن شود.

یکی از اصلی‌ترین روش‌های تشخیص کفش چرم دست کشیدن روی آن است. چرم اصل بسیار نرم و لطیف است و احساس خوبی منتقل می‌کند. با این حال این روش برای افرادی که سال‌ها سابقه و تخصص کار با چرم دارند، جوابگو است و افراد مبتدی نمی‌توانند چنین چیزی را دقیق تشخیص دهند.

برای افرادی مبتدی، بو کردن کفش چرم به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای تشخیص اصل بودن آن است. کفش چرم طبیعی، بوی منحصربه‌فردی دارد که متفاوت از بوی کفش‌ چرم مصنوعی است. با این وجود در حال حاضر بسیاری از روش‌های جدید برای تولید چرم مصنوعی استفاده می‌شود که تشخیص بوی آن از چرم مصنوعی را دشوار کرده است. به طور کلی بهترین راه برای خرید کفش چرم اصل، خرید از فروشندگان و مجموعه‌های معتبر است.

دریان سفر امید

بررسی راحت بودن کفش چرم در پا

یکی از مهم‌ترین خصوصیاتی که افراد قبل از خرید کفش چرم باید در نظر داشته باشند، راحت بودن قالب آن در پا است. به طور کلی راحتی مهم‌ترین خصوصیتی است که یک کفش باید داشته باشد. به همین جهت افراد قبل از خرید باید چند دقیقه در فروشگاه با کفش جدید قدم بزنند تا در مورد راحتی آن تصمیم‌گیری کنند.

توجه به قالب کفش چرم

قالب کفش چرم یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که افراد قبل از خرید باید بررسی کنند. با توجه به این که پای هر یک از افراد از نظر چاقی، پهنی و کشیدگی متفاوت است، متقاضیان باید در نظر داشته باشند که کفش چرم دقیقا متناسب با سایز پای آن‌ها باشد. کفش چرم نباید کاملا به پا بچسبد و یا خیلی گشاد باشد. لازم است که کفش چرم به اندازه حداقل نیم‌سایز از اندازه پا بزرگ‌تر باشد تا هنگام راه رفتن باعث آزار و اذیت نشود.

خرید کفش چرم متناسب با سلیقه و نیاز

هر یک از کفش‌های چرم کاربردهای خاصی دارد و به همین جهت افراد باید در نظر داشته باشند که بهترین گزینه را متناسب با سلیقه و نیاز خود خریداری کنند. کفش چرم رسمی و مجلسی، ظاهر زیبایی دارد و معمولا برای استفاده روزمره مناسب نیست و برای مهمانی‌ها و جلسات کاری کاربرد دارند. با وجود این که پا در کفش‌ مجلسی و رسمی احساس راحتی کمتری دارد، ولی این کفش‌ها نقش زیادی در زیبایی ظاهر و استایل دارند. کفش چرم اسپرت برای استفاده روز طراحی شده و به همین جهت بسیار سبک و راحت است. با کفش چرم اسپرت می‌توان ساعت‌ها بدون احساس خستگی پیاده‌روی کرد.

بررسی زیره کفش چرم

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های کفش چرم، زیره‌ی آن است که باید از ضخامت و مقاومت نسبتا زیادی برخوردار باشد. به طور کلی رویه‌ کفش‌های چرم اصل بسیار بادوام و محکم هستند و می‌توانند سال‌های طولانی کیفیت و زیبایی خود را حفظ کنند. زیره کفش چرم علاوه بر ضخامت کافی باید دارای حالت ارتجاعی و جنس عالی باشد که در حین راه رفتن منجر به احساس ناراحتی نشود.

خرید باکیفیت‌ترین کفش چرمی از « چرم پرسیس»

فروشگاه اینترنتی چرم پرسیس یکی از بهترین مجموعه‌هایی است که انواع محصولات چرمی درجه یک و فوق‌العاده را به فروش می‌رساند. این مجموعه محصولات چرمی بهترین و معتبرترین برندهای ایرانی را در یک فضا جمع‌آوری کرده و افراد برای خرید انواع کیف، کفش و اکسسوری چرمی می‌توانند به آن مراجعه کنند. متقاضیان می‌توانند به آسانی بهترین و متنوع‌ترین محصولات را در فروشگاه اینترنتی مقایسه کنند تا باکیفیت‌ترین مدل را متناسب را با سلیقه خود خریداری کنند. یکی از بزرگ‌ترین خدمات این مجموعه، امکان خرید محصولات چرمی به صورت اقساطی است. افراد با خرید از چرم پرسیس از ضمانت اصالت کالا و تحویل به موقع برخوردار خواهند شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مجموعه می‌توانند به سایت به آدرس https://persisleather.ir و یا با شماره 28421139-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : چرم پرسیس
فروشگاه اینترنتی فرنا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان