نکات مهم برای خرید ترون از صرافی ها

رمزارز ترون
تورهای مسافرتی لحظه آخر

رمزارز ترون یکی از ارزهای دیجیتال برتر در دنیای کریپتو محسوب می‌شود و هر روز تعداد زیادی از آن معامله یا برای سرمایه‌گذاری طولانی مدت خریداری می‌شود. این ارز دیجیتال را تقریبا از تمام صرافی‌های خارجی و ایرانی متمرکز و غیر متمرکز می‌توان خریداری کرد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی این رمزارز و ارائه نکاتی برای خرید ترون پرداخته است.

آشنایی با رمزارز ترون

رمزارز ترون یا به بیان کامل­‌تر ترونیکس که با نام مخفف TRX در بازار کریپتو معامله می‌شود، یکی از ارزهای مطرح این بازار است. این رمزارز بر بستر و بلاکچین مستقل تون توسعه یافته و یکی از ارزهایی است که دارای اکوسیستم مخصوص به خود است.

اصلی‌ترین هدف ترون که باعث شد پس از انتشار به شدت مورد توجه فعالان حوزه‌های مالی قرار گیرد، راه‌اندازی یک سامانه رایگان برای ارائه انواع سرگرمی و محتوای دیجیتال بود. این علاقه و عطش خرید ترون به حدی بود که در طول سه هفته باعث رشد 2000 درصدی قیمت آن شد. در واقع این تفاوت دلیل اصلی رشد و علاقه کاربران به آن بوده و تیم قدرتمند پشت این شبکه بلاکچین نیز باعث اطمینان سرمایه‌گذاران شده است.

رمز ارز ترون

راز آسمان پایتخت

ان اف تی ها و ترون

یکی دیگر از دلایل علاقه­‌مندی مردم به خرید ترون، رشد روزافزون ان اف تی­ ها بود. ترون تلاش کرده که در این زمینه بهتر از دیگر رقبا از جمله اتریوم ظاهر شود و مقایسه کارکرد این دو بلاکچین و اکوسیستم رمزارزی نیز گواه این موضوع است.

امروزه نیز سرعت بالای شبکه ترون و راهکارهای آسان آن باعث شده که بیشتر سایت‌های ارائه دهنده ان اف تی به سمت این پلتفرم حرکت کنند. معروف‌ترین شبکه‌های ان اف تی مانند تی پانک، ایپ ان اف تی، ترون نینجا، دویکینز و کرفتلی از ترون قدرت گرفته‌اند.

دلیل محبوبیت ترون

یکی از دلایلی که باعث رشد شبکه ترون و مورد توجه قرار گرفتن خرید این رمزارز شد، کارمزد پایین نقل و انتقال ارزهای دیجیتال از جمله ترون و تتر در این شبکه بود. در حالی که انتقال در شبکه اتریوم ممکن است حتی تا یک روز طول بکشد و هزینه انتقال نیز بین پنج تا 1000 دلار بسته به شرایط و شلوغی شبکه متفاوت باشد، اما در شبکه ترون، این انتقال در کمتر از چند دقیقه و با هزینه‌ای حدود یک دلار و حتی بعضا پایین‌تر امکان‌پذیر است. همین موضوع خرید رمزارز ترون و انتقال آن به کیف پول را آسان‌تر، سریع‌تر و ارزان‌تر می‌کند. متقاضیان می‌توانند به مقدار دلخواه این رمزارز را خریداری کنند و با یک کارمزد ثابت، آن را به هر کیف پول و صرافی دیگری انتقال دهند. علاوه بر این، کارمزد معاملات رمزارز ترون به قدر پایین و نزدیک به صفر است که هر نوع فعالیت پس از خرید ترون را سودآور می‌کند.

چگونه ترون بخریم؟

خرید ترون بسیار آسان است؛ به طوری که می‌توان آن را از بیشتر صرافی‌های داخلی و خارجی در ازای سایر رمزارزها همانند تتر تهیه کرد. بعد از خرید این رمزارز می‌توان به ترید و معامله آن در بازارهای اسپات و فیوچرز  پرداخت یا اینکه ترون‌های خود را برای سرمایه‌گذاری طولانی مدت در کیف پول یا هر محل دیگری نگهداری کرد.

بیشتر کیف پول‌های موجود در بازار از ترون پشتیبانی می‌کنند و این موضوع خرید رمزارز ترون، نقل و انتقال و نگهداری آن را آسان می‌کند.

trx

معامله رمزارز ترون یا سرمایه‌گذاری طولانی مدت؟

داده‌های آماری از سودآور بودن سرمایه‌گذاری طولانی مدت در مورد بیشتر رمزارزها از جمله رمزارز ترون حکایت می‌کند. این نوع از رمزارزها دارای نوسان بالایی برای معامله‌های نوسان‌گیری و روزانه نیستند و بهتر است که پس از خرید ترون، آن را به عنوان یکی از ارزهای مطمئن سبد سرمایه‌گذاری خود نگه داشت. این رمزارز از بدو انتشار، روند صعودی خود را حفظ کرده و هنوز هم در چارت بلندمدت مستعد صعود است.

خرید ترون با کمترین کارمزد از صرافی «کیف پول من»

صرافی کیف پول من، اولین سامانه نگهداری آنلاین ارزهای دیجیتال در ایران است. این صرافی با استفاده از استانداردهای جهانی در حوزه امنیت، خرید و نگهداری ارزهای دیجیتال را برای افراد حقیقی و حقوقی آسان کرده است.

صرافی کیف پول من علاوه بر ارائه تمام خدمات خرید، تبدیل، فروش و نگهداری رمزارز با کارمزد پایین، خدمات پرداخت ارزی را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

علاقه‌­مندان برای ارتباط بیشتر و استفاده از خدمات ارزی می‌توانند به وبسایت kifpool.me مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191306781 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز