نکاتی درباره انگشت نگاری سفارت کانادا

انگشت نگاری سفارت کانادا - کاماپرس
ژیوار

در سال‌های گذشته تعداد متقاضیان ویزای کانادا افزایش یافته است. فرآیند درخواست ویزای کانادا نیز نسبتا طولانی و پیچیده است و برای انجام آن باید همه جزئیات به دقت انجام شود. انگشت نگاری سفارت کانادا یکی از اصلی‌ترین مراحلی است که افراد برای درخواست ویزا باید انجام دهند.

به گزارش کاماپرس، در فرآیند انگشت نگاری سفارت کانادا، اطلاعات هویتی افراد توسط یک اسکنر ثبت می‌شود و از چهره فرد نیز عکس گرفته می‌شود. متقاضیان باید توجه داشته باشند که مدت زمان دریافت ویزای تحصیلی، توریستی و شغلی از یکدیگر متفاوت است.

این گزارش به بررسی نکاتی درباره انگشت نگاری سفارت کانادا پرداخته است.

فرآیند انگشت نگاری سفارت کانادا

افراد در فرآیند بیومتریک سفارت کانادا اطلاعات هویتی خود را ثبت می‌کنند و افسر پرونده اداره مهاجرت با استفاده از این اطلاعات، هویت فرد را تایید می‌کند. اصلی‌ترین و مهم‌ترین مرحله در فرآیند درخواست ویزا، انگشت نگاری سفارت کانادا است.

برای این منظور، متقاضیان باید در ابتدا از طریق سایت سفارت کانادا وقت بگیرند. آنان بعد از ثبت‌نام در سایت یک کد رهگیری دریافت می‌کنند. بعد از مرحله ثبت‌نام در سایت سفارت، افراد باید مدارک آماده‌شده را اسکن کنند. بعد از این مرحله، افراد به مدت یک ماه فرصت دارند که برای انگشت نگاری به یکی از دفاتر سفارت کانادا مراجعه کنند. در صورتی که افراد در این مدت به سفارت مراجعه نکنند، پرونده آنان بررسی نخواهد شد.

دریان سفر امید

انگشت نگاری سفارت کانادا - کاماپرس

نکات مهم برای انگشت نگاری سفارت کانادا

متقاضیان باید در نظر داشته باشند که کانادا در ایران سفارت ندارد و برای انگشت‌ نگاری باید به یکی از کشورهای همسایه مثل آذربایجان یا ترکیه بروند و سایر مراحل انگشت نگاری را طی کنند. در این فرآیند از بررسی پرونده، سابقه کیفری، قضایی و تبعید نیز بررسی می‌شود. با این وجود، متقاضیان باید در نظر داشته باشند که مدت زمان دریافت ویزا بعد از طی کردن فرآیند انگشت نگاری، به نوع ویزای درخواستی بستگی دارد.

عکس بیومتریک به مدت 10 سال اعتبار دارد. البته افرادی که دارای اقامت دائم کانادا هستند، نیازی به انگشت‌ نگاری ندارند. در صورتی که متقاضیان دارای خالکوبی روی انگشت باشند، باید قبل از اقدام به انگشت‌ نگاری، آن را از بین ببرند. فرآیند انگشت نگاری باعث می‌شود که امکان جعل مدرک یا استفاده از هویت اشخاص فراهم نباشد. همچنین انگشت نگاری باعث می‌شود، مشکلاتی مانند یکسان بودن تاریخ تولد یا نام وجود نداشته باشد.

مراحل بعد از انگشت نگاری سفارت کانادا

به طور کلی فرآیند انگشت نگاری کوتاه است و تقریبا پنج دقیقه طول می‌کشد و بعد از آن مصاحبه‌ای انجام نمی‌­شود. افراد بعد از اتمام انگشت نگاری، کد رهگیری دریافت می‌کنند و از طریق آن می‌توانند از نتایج فرآیند به صورت آنلاین مطلع شوند. مدت زمان صدور ویزا با توجه به نوع ویزا متفاوت خواهد بود. افرادی که برای ویزای تحصیلی اقدام کرده‌اند، باید مدت زمان بیشتری صبر کنند. در صورتی که درخواست ویزای متقاضیان رد شده باشد، بعد از چند روز به آنان اعلام خواهد شد.

انگشت نگاری سفارت کانادا - کاماپرس

دریافت آسان ویزای کانادا با «قصران گروپ»

آژانس مهاجرتی قصران گروپ به ارائه مشاوره در زمینه سرمایه‌گذاری، تحصیل و خرید ملک در خارج از کشور مشغول است. کادر این مجموعه دارای جدیدترین و به‌روزترین اطلاعات مهاجرتی هستند و بهترین مشاوره را متناسب با شرایط و رزومه افراد ارائه می‌دهند. قصران گروپ در همه مراحل اخذ پذیرش تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت همراه با متقاضیان است. اعضای این مجموعه سابقه مهاجرت و زندگی در بسیاری از کشورهای دنیا را دارند و تعداد زیادی از پرونده‌های مهاجرتی موفق را در کارنامه حرفه‌ای خود ثبت کرده‌اند. به دلیل طولانی بودن فرآیندهای انگشت نگاری سفارت کانادا و اخذ ویزا، افراد می‌توانند از خدمات قصران گروپ در این زمینه استفاده کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت https://ghasrangroup.com مراجعه کنند یا با شماره‌ تلفن 02122118085 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : قصران گروپ
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز