نمایشگاه بانک، بورس و بیمه/ کیش اینوکس 2022

نمایشگاه اینوکس 2022-کاماپرس
ژیوار

چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت ­های سرمایه­‌گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌­المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی (کیش اینوکس2022) از روز 25 تا 28 مهر 1401 در جزیره کیش برگزار می­‌شود.

به گزارش کاماپرس، رویداد کیش اینوکس در طی سالهای برگزاری با حمایت و مشارکت نهادها، سازمان­ ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی فعال در بازار سرمایه و سرمایه‌­گذاری کشور به یکی از رویدادهای کلیدی و تأثیرگذار در حوزه اقتصادی کشور تبدیل شده است.

این رویداد اقتصادی که به معرفی فرصت‌های سرمایه‌­گذاری و قابلیت­‌های نهادهای مالی و همچنین توانمندی­‌ها و دستاوردهای بازار سرمایه می‌­پردازد، بستر مناسبی برای تبادل اطلاعات فنی و تجاری میان سرمایه‌­گذاران و مجریان طرح ­های سرمایه‌­گذاری محسوب می­شود. همچنین کمک به جذب سرمایه­‌گذاران داخلی و خارجی و ارائه جدیدترین روش های تأمین مالی برای طرح­ های سرمایه‌گذاری، از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

رویداد کیش اینوکس در دو بخش نمایشگاهی و محتوایی برگزار می‌شود که در بخش محتوایی نشست تخصصی و همایش جانبی در مرکز همایش­‌های بین‌­المللی جزیره کیش انجام می‌پذیرد.

دریان سفر امید

همچنین این رویداد در سال گذشته با حضور 200 سازمان دولتی و شرکت سرمایه­‌گذاری در آذر ماه در محل نمایشگاه‌­های بین‌­المللی جزیره کیش برگزار شد.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

مرتبط با : نمایشگاه اینوکس
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز