نقاط ضعف و قوت صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس-کاماپرس
ژیوار

یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال که در قاره آسیا و ایران خدمات ویژه ارائه می‌دهد و کار ترید را برای معامله­‌گران راحت کرده، صرافی “بینگ ایکس” است. این صرافی یکی از صرافی‌های متمرکز کشور است که خدمات زیادی مانند فعالیت در فارکس، معاملات آپشن و مشتقات، کپی تریدینگ و امثال آن را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، صرافی بینگ ایکس که در حال حاضر یکی از شناخته شده‌ترین صرافی‌های جهان است، کار خود را در سال 2018 در سنگاپور آغاز کرد. این صرافی نسبتا جدید از آن زمان تاکنون انواع خدمات رمزارزی مناسب را به مشتریان واجد شرایط ارائه داده است. این صرافی بالغ بر پنج میلیون کاربر دارد که اکثرا در کشورهای تایوان، ژاپن، کره، روسیه و ویتنام ساکن هستند. در واقع بازار هدف این صرافی، ساکنان قاره آسیا است و به همین دلیل این صرافی اکثر زبان‌های موجود در این قاره را پشتیبانی می­کند. این صرافی بدون توجه به مسئله تحریم و روابط محدود کشورمان، از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و حتی یک گروه تلگرامی به زبان فارسی نیز دارد.

برخی از خدمات و ویژگی‌های صرافی بینگ ایکس

این صرافی خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد، اما قابلیت اصلی‌اش این است که کاربران آن امکان معامله در تمامی بازارهای مالی مانند سهام، شاخص و ارزهای دیجیتال دارند. این صرافی طیف وسیعی از خدمات اعم از خرید با ارزهای فیات، معاملات اسپات و مشتقات را نیز به کاربران خود ارائه می‌دهد.

صرافی بینگ ایکس امنیت بالایی دارد و این موضوع نیز سبب شده که کاربران زیادی به آن اطمینان کنند. طبق بررسی‌های به عمل آمده، صرافی بینگ ایکس از لایه‌های متفاوتی برای حفظ امنیت دارایی کاربران خود در برابر اعمال خرابکارانه با هک استفاده می­کند. بررسی سابقه فعالیت بینگ ایکس نشان می‌دهد که این صرافی از آغاز فعالیت خود تاکنون مورد حمله مخربانه قرار نگرفته و در تامین امنیت کاربران خود مشکلی نداشته است؛ بنابراین از لحاظ امنیتی در سطح قابل قبولی قرار دارد.

صرافی بینگ ایکس-کاماپرس

مزیت اصلی بینگ ایکس برای ایرانی‌ها

یکی از مزایای اصلی این صرافی برای ایرانی‌ها، عدم اجبار برای احراز هویت است. از آنجایی که ایران به دلیل تحریم‌های شدید امکان استفاده از خدمات صرافی‌های بین المللی را ندارند، وجود چنین مزیتی در صرافی بینگ ایکس باعث شده تا بسیاری از کاربران ساکن ایران به آن روی آورند و این صرافی را جایگزین مناسبی برای کوکوین و دیگر صرافی‌های مشابه بدانند. البته کاربران ایرانی باید این مورد را در نظر بگیرند که فعالیت بدون احراز هویت برای آن‌ها محدودیت‌هایی به همراه دارد که مهم‌ترین آن سقف برداشت روزانه است. همچنین ایرانیانی که بدون احراز هویت به فعالیت در بینگ ایکس مشغول هستند، با محدودیت در ضریب اهرم معاملات لوریج دار مواجه خواهند شد.

دریان سفر امید

مقدار کارمزد صرافی بینگ ایکس برای معاملات رمزارزی چقدر است؟

یکی دیگر از دلایلی که مشتری‌های ایرانی بازار رمزارزها صرافی بینگ ایکس را انتخاب می‌کنند، میزان کارمزد مناسب آن برای انجام معاملات است.

در صورتی که مشتری صرافی بینگ ایکس هستید باید بدانید که این مجموعه برای معاملات فیوچرز دائمی معادل 0.05 درصد تیکر و 0.02 درصد میکر کارمزد دریافت می‌کند. میزان کارمزد صرافی بینگ ایکس برای فیوچرز استاندارد 0.045 درصد پس از بسته شدن موقعیت است. همچنین این مجموعه از موقعیت اسپات، برای تیکر 0.1 تا 0.2 درصد و میکر 0.05 تا 0.2 درصد کارمزد دریافت می‌کند. مقایسه این کارمزدها نسبت به دیگر پلتفرم‌های رمزارزی حاکی از آن است که این مقادیر متوسط رو به پایین هستند و منصفانه محسوب می‌شوند. لازم به ذکر است که این صرافی برای واریزی‌ها کارمزدی دریافت نمی‌کند و کارمزد برداشت در این پلتفرم هم با توجه به نوع ارزهای دیجیتال متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران بروکر
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز