نظر برخی تحلیلگران درباره اهمیت تحلیل تکنیکال + قیمت روز بیت کوین

لست سکند

بازارهای مالی برای سرمایه گذاران حائز اهمیت هستند و تحلیل آن‌ها به مراتب اهمیت بیشتری دارد. تحلیل بازار رمزارزها مانند هر بازار مالی کم نوسان دیگری اهمیت دارد. اینکه برای این بازار چه نوع تحلیلی را به کار گرفت به شرایط و نوع فهم معامله گران بستگی دارد. معمولا تحلیل تکنیکال یکی از تحلیل‌های اساسی بازار رمزارزها محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، تحلیل تکنیکال یکی از تحلیل‌های مهم بازارهای مالی، به خصوص رمزارزها، است. اهمیت این نوع تحلیل به اعتقاد بسیاری از فعالان بازارهای مالی بازمی‌گردد که بر این باورند تمام رویدادهای دنیا اعم از جریان‌های سیاسی، شاخص‌های اقتصادی، پارامترهای اجتماعی و زیستی می‌توان در قیمت‌ها لحاظ کرد. در این خصوص برناد باروش، تحلیلگر و فعال موفق و مشهور بازارهای مالی، بیان می‌کند که چارت‌ها را به من نشان بده تا از اخبار برایت بگویم! این جمله به خوبی بیان می‌کند که اتفاقات دنیای واقعی در نمودارها و شاخص‌های قیمتی نمود پیدا می‌کند. مورد دیگر که بسیار درباره تحلیل تکنیکال مورد توجه است، اهمیت آن درباره حرکت قیمت‌ها براساس روندها، تکرار رفتارهای قیمت، عدم تصادفی بودن آن‌ها و تطابق این روندها با تئوری‌های ریاضی است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

تحلیل بیت کوین – ۱۷ دی

با تحلیل امروز بیت کوین ویژه ۱۷ دی ۱۴۰۲ در خدمت شما همراهان صرافی ارز دیجیتال تبدیل هستیم. ارز دیجیتال اول بازار در لحظه نگارش این مقاله روی قیمت ۴۳۸۸۵ دلار ایستاده است.

راز آسمان پایتخت

اگر به نمودار تایم فریم یک ساعته نگاه کنیم، می‌توانیم یک الگوی مثلث صعودی را مشاهده کنیم که قیمت در شرف شکستن سقف این الگو است.

با این حال ممکن است یک اصلاح رو به پایین داشته باشیم و بعد با قدرت بیشتر برای شکستن این مقاومت داینامیک حرکت کنیم.
همچنین مقاومت‌های بعدی ما در صورت بریک اوت سطح ۴۵۰۰۰ و ۴۷۰۰۰ دلار هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز