چرا پیش بینی تحلیل های تکنیکالی به واقعیت نزدیک تر است؟ + بررسی کنونی وضعیت قیمت بیت کوین

مطالعه و بررسی تاریخچه قیمت و حجم معاملات بیت کوین و دیگر رمزارزها به پیش بینی قیمت آن‌ها کمک می‌کند. این روش پیش بینی قیمت به کمک اطلاعات مذکور تحلیل تکنیکال یا تحلیل تکنیکی نامیده می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، تحلیل تکنیکال از جمله تحلیل‌های پرمخاطب است که در انواع بازارهای مالی، حتی بازار نوسانی رمزارزها، کاربرد دارد. معامله گران در تحلیل تکنیکال با شاخص‌ها، اعداد و نمودارها سروکار دارند و به نوعی این تحلیل رفتار انسان‌ها در بازارهای مالی را می‌سنجد. این رفتارها عجین شده با آدمی هستند و گاهی به شکل ترس و طمع و برخی اوقات در قالب‌های دیگر خود را بروز می‌دهند. لازم به ذکر است که از تحلیل تکنیکال در بازارهای تحت شرایط عادی با حجم معاملات و نقدینگی بالا امکان دریافت پاسخ مناسب‌تری وجود دارد.

افرادی که مایل به سرمایه گذاری در بازار بیت کوین هستند، کافی است اندکی با تحلیل تکنیکال آشنا شده و با پیش بینی قیمتی به خرید و فروش این ارز دیجیتال بپردازند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با تحلیل امروز بیت کوین ویژه ۱۲ دی ۱۴۰۲ در خدمت شما همراهان صرافی ارز دیجیتال تبدیل هستیم. همان‌طور که در تحلیل دیروز اشاره کردیم، بیت کوین دقیقا پس از بستن دو کندل چهار ساعته بالای سطح ۴۲۶۶۶ دلار با قدرت به سمت بالا حرکت کرد و توانست سقف الگوی مثلث صعودی خود را بشکند.

اکنون قیمت به سطح ۴۵۰۰۰ دلار رسیده است و احتمال پولبک قیمت تا سطح ۴۴۰۰۰ دلار وجود دارد که باید دید این سطح حمایتی حفظ خواهد شد یا نه، اگرچه کندل روزانه با قدرت بالای سطح ۴۴۰۰۰ دلار بسته شده و امید می‌رود این روند صعودی پایدار باشد. همان‌طور که در تحلیل های قبلی گفتیم مقاومت های پیش رو سطوح ۴۵۰۰۰ دلار، ۴۸۰۰۰ دلار و ۵۳۰۰۰ دلار هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز