افزایش قیمت بیت کوین تا کجا ادامه خواهد یافت؟

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا هنوز خبری مبنی بر تایید صندوق ETF اسپات(معامله) بیت کوین منتشر نکرده اما اقدام شرکت خدمات مالی آمریکایی چندملیتی فیدلیتی اینوستمنتس درباره این صندوق توجه معامله گران زیادی را به خود جلب کرد.

به گزارش کاماپرس، ETF اسپات بیت کوین یک صندوق قابل معامله از این ارز دیجیتال در بورس و اوراق بهادار آمریکا خواهد بود که هنوز کمیسیون بورسی این ایالت هنوز درباره تایید این صندوق اقدامی صورت نداده است. فیدلیتی اینوستمنتس یک شرکت سرمایه گذاری آمریکایی است که در زمینه مدیریت دارایی، بیمه، بازنشستگی و سرمایه گذاری فعالیت دارد. این اتفاق از لحاظ اهل فن و متخصصان بازار رمزارزها، گامی موثر در مسیر تایید صندوق ETF‌های اسپات بیت کوین محسوب می‌شود. زیرا شرکت سپرده گذاری امانی و تسویه حساب در بخش مالی آمریکا دارای نقش محوری است. گذشته از این مورد، شرکت مذکور خدمات تهاتر و تسویه حساب را به بورس‌های بزرگ از جمله نزدک ارائه می‌دهد.

شرایط کنونی بیت کوین

این اتفاق احتمالا روی رونق بیشتر بازار بیت کوین و افزایش ورود سرمایه به این بخش موثر خواهد بود. هر چند که بازار بیت کوین طی چند روز گذشته نیز رونق خوبی داشته و افراد زیادی در این بخش سرمایه گذاری کرده‌اند. در این باره لوک استریجرز، مدیر بازرگانی دریبیت، اعلام کرده که تا روز جمعه ارزش دلاری قراردادهای باز آپشن بیت کوین و اتریوم در محدوده 23.6 میلیارد دلاری قرار گرفته که بالاترین رقم ثبت شده تا زمان حاضر محسوب می‌شود. طبق گفته استریجزر، 67 درصد از مبلغ قراردادهای آپشن به بیت کوین تعلق دارد.

نظر تحلیلگران فنی نسبت به آینده بیت کوین

از دیدگاه تحلیلگران فنی بازار بیت کوین، دو سناریو برای این ارز دیجیتال طی روزهای آینده محتمل است.

  • سناریو اول؛

بیت کوین بعد از مدت‌ها توانسته مرز 40 هزار دلاری را پشت سر بگذارد و با شکست این محدوده توجه سرمایه گذاران بیشتری را جلب کند. روند رشد قیمتی بیت کوین طی چند روز اخیر بسیار سریع بوده و حتی به کانال 45 هزار دلاری نیز رسیده است. در واقع این رمزارز به محدوده بحرانی رسیده و احتمالا قبل از شروع حرکت معنادار بعدی، دوره‌ اصلاح و تثبیت را خواهد داشت، ولی دوباره در مدار صعودی قرار خواهد گرفت.

راز آسمان پایتخت
  • سناریو دوم

با وجود تداوم رشد قیمت بیت کوین و افزایش امیدواری و احساس صعودی قابل توجه، امکان وقوع یک رویداد طولانی مدت دور از انتظار نیست. در واقع این رویداد یک فشار طولانی خواهد بود، به این صورت که ابتدا یک حرکت نزولی سریع رخ خواهد داد، سپس بر اثر آن معامله گران دارای موقعیت خرید مجبور به خروج از معاملات خواهند شد و این موضوع یک اثر آبشاری را ایجاد خواهد کرد. بنابراین احتمالا در مدت زمان نسبتا طولانی قیمت بیت کوین توان عبور از کانال 45 هزار دلاری و صعود بیشتر را نخواهد داشت.

کسب اطلاعات دقیق بیت کوین از بیت پین

اتکا به نظریات و سناریوهای مطرح شده برای معامله بیت کوین کافی نیست و افراد باید همواره قیمت روز بیت کوین و شرایط کل کریپتو را بررسی کنند. در صورتی که مایل به بررسی قیمت روز بیت کوین و شرایط این رمزارز هستید، بهتر است به درگاه بیت پین سر بزنید. این درگاه قیمت روز بیت کوین به همراه نمودارهای مختلف این رمزارز را به صورت دقیق در اختیار کاربران می‌گذارد.

انتهای پیام

مرتبط با : بیت پین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز