نرخ سکه این هفته را در کانال 14 میلیونی به پایان رساند

ژیوار

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به روز گذشته 5 هزار و 300 تومان بالا رفت و در محددوه 1 میلیون و 361 هزار و 600 تومانی توقف کرد. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز قبل 31 هزار تومان بیشتر شد و به کانال 14 میلیون و 925 هزار تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به روز گذشته 1.4 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز هزار و 663 دلاری رسید. علت کاهش قیمتی مجدد اونس، بهبود شاخص دلار و احتمال افزایش دوباره نرخ بهره است. این فلزگرانبها به افزایش نرخ بهره آمریکا و بهبود شاخص دلار بسیار حساس است و هر تغییری در آن وضعیت بازار آن را متغیر خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

نرخ سکه های دیگر بازار چقدر شد؟

امروز نیم سکه نسبت به روز گذشته تغییر قیمتی نداشت و در همان محدوده 8 میلیون و 130 هزار تومانی مورد معامله قرار گرفت. نرخ ربع سکه هم در مقایسه با روز قبل بدون تغییر باقی ماند و با همان نرخ 5 میلیون و 130 هزار تومانی معامله شد. قیمت سکه گرمی نیز نسبت به دیروز تغییر پیدا نکرد و همان 3 میلیون و 106 هزار تومان باقی ماند.

قیمت سکه امامی تحت تاثیر نرخ دلار افزایشی شد. افرادی که مایل به خرید و فروش نرخ سکه با قیمت مناسب هستند باید به مراکز معتبر برای این کار مراجعه کنند. اخیرا نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، اعلام کرده افرادی که قصد خرید سکه را دارند باید حتما آن را از رسته سکه فروشان و واحدهای دارای جواز سکه فروشی و کسب از اتحادیه طلا و جواهر خریداری کنند. افراد باید مراقب کلاهبرداری واحدهای متخلف نسبت به معامله انواع سکه باشند.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز