نحوه دریافت وام 30 میلیون تومانی بدون ضامن و وثیقه بانک پاسارگاد

وام با سپرده 50 میلیون تومان
تورهای مسافرتی لحظه آخر

بانک پاسارگاد به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «پشتوانه» ویپاد را تدارک دیده است که به صورت پلکانی فعال می‌شود. یعنی هر پله تسهیلات پشتوانه یک، دو، سه، چهار، پنج، هفت، 10، 15، 20، 25 و 30 میلیون تومان است که وام گیرنده بعد از دریافت هر کدام و بازپرداخت کامل پله قبلی، می‌تواند به پله بعدی برود و مبلغ بعدی را دریافت کند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، هر یک از مبالغ تسهیلات پشتوانه با توجه به اعتبارسنجی انجام شده از متقاضی اتفاق می‌افتد. در صورتی که مشتری اعتبار کافی را داشته باشد، این تسهیلات با سود 23 درصدی به وی تعلق می‌گیرد. در واقع دریافت این وام به هیچ نوع چک، سفته، ضامن و وثیقه نیازی ندارد. سقف این وام حداکثر به 30 میلیون تومان می‌رسد و ضمنا تسهیلات مذکور در قالب طرح اعتبار خرید اعطا می‌شود. افراد بعد از دریافت و به کارگیری این وام، نهایتا تا شش ماه امکان بازپرداخت آن را دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

این وام 30 میلیون تومانی تمامی فروشگاه‌های کشور را پوشش می‌دهد و در واقع وام گیرندگان با این مبلغ امکان خرید در تمامی فروشگاه‌های داخلی را دارند.

نقطه آغازین بانک پاسارگاد و برخی از خدمات آن را بشناسید

بانک پاسارگاد از سال 1384 به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک خصوصی به دلیل ارائه خدماتی مانند افتتاح سپرده، اموری ارزی، خدمات ریالی، تسهیلات و تعهدات، بانکداری شرکتی، الکترونیک و دیجیتال و … توانسته نظر مشتریان زیادی به خود جلب کند.

جامعه موسسان این بانک از 130 هزار نفر اشخاص حقیقی متخصص در امور بانکی، مالی و سرمایه، 160 نفر از انبوه سازان و سرمایه گذاران بخش مسکن و 300 نفر از پزشکان متخصص و گروه مهندسان تشکیل شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک پاسارگاد
آهن رویال
رایانه کمک
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “نحوه دریافت وام 30 میلیون تومانی بدون ضامن و وثیقه بانک پاسارگاد

  1. سهراب امشاسپند گفته:

    با سلام و درود به مجموعه بانک مجازی پاسارگاد در خصوص ارائه تسهیلات اینترنتی ، اما مبالغ تسهیلات آن بسیار اندک است .
    و چنانچه در ادامه فاصله پلکانی (کم نشود) و مبلغ اعتبار افزایش پیدا نکند به مرور مشتریان خود را از دست خواهد داد.
    پیشنهاد:
    تسهیلات ۵۰ و ۱۰۰ میلیونی اعتباری به حقوق بگیران با ضمانت کسر از حقوق برای افرادی که یکسال سابقه فعالیت با ویپاد را دارند پرداخت شود .

  2. علی اکبر گفته:

    بانک پاسار گاد از نظر من حرف اول را در ایران میزند هم از نظر منظم بودن هم حساب بانکی دقیق هم سرویس دهی مالی و وام و در جوامع امروز ایران بهترین و سریع ترین بانک و مشتری مدار ترین می‌باشد و اگر مسئولین بانک پاسارگاد اگر امکانی فراهم کنند که مشتریان خوش حساب مبلغ بالاتری بتوانند وام بگیرن یک بانک برند روز ایران قرار میگیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز