نحوه خرید تور پاریس ارزان

تور پاریس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

پاریس شهری زیبا با جاذبه‌های دیدنی بسیار مانند برج ایفل، کاخ ورسای، کلیسای نوتردام و موزه لوور است؛ به همین خاطر تور پاریس از پرطرفدارترین تورهای مسافرتی و گردشگری است.

به گزارش کاماپرس، پاییز زمان بسیار مناسبی برای پیاده‌روی در باغ‌های لوکزامبورگ، قایق سواری در رودخانه سن یا بازدید از موزه‌های متعدد پاریس است. همچنین در پاییز، این شهر چندین جشنواره مانند برداشت انگور و جشنواره غذا نیز برگزار می‌کند که بسیار جذاب است. به علاوه می‌توان از خوردن غذاهای محبوب در پاریس مانند سیب زمینی سرخ کرده، سوپ پیاز و تارت تاتن لذت برد.

این گزارش به بررسی بهترین زمان خرید تور پاریس ارزان، عوامل موثر بر قیمت و نحوه خرید آن ‌پرداخته است.

تور پاریس ارزان - کاماپرس

بهترین زمان خرید تور پاریس ارزان

معمولا بیشتر افراد، سفر به پاریس را در فصل تابستان برای رفع خستگی انتخاب می‌کنند، اما بهترین فصل برای سفر به این شهر، بهار و پاییز است؛ چراکه در این فصول، آب و هوای پاریس بسیار مطلوب و دلنشین است. به عبارت دیگر بین ماه‌­های سپتامبر تا نوامبر بهترین زمان تور پاریس است، چرا که جمعیت گردشگران کمتر بوده و هوا نیز بسیار خنک و دلپذیر است؛ ضمن اینکه برگ‌های پاییزی رنگارنگ نیز به شهر منظره‌ای زیبا می‌بخشند.

تور پاریس ، خدمات بسیار مطلوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد که لیدر فارسی زبان، ارائه اطلاعات درباره جاذبه‌های دیدنی، بیمه تا سقف 30 هزار یورو برای مسافران و همچنین تهیه‌ بلیط رفت و برگشت هواپیما و رزرو هتل از جمله آنها است.

قیمت تور پاریس ۱۴۰۳

هزینه‌ تور پاریس ارزان به نوع غذاهای مصرفی، بازدیدهای انجام شده در طول روز و همچنین هزینه‌ حمل و نقل گردشگران بستگی دارد. به طور تقریبی در تور پاریس سال 1403 حدود 28 یورو برای خوراک و شش یورو برای حمل و نقل نیاز است. جاذبه‌های طبیعی رایگان و بدون هزینه بسیاری در پاریس وجود دارد، اما برای تماشای برخی از موزه‌ها باید حدود 15 یورو پرداخت کرد.

قیمت تور پاریس به صورت لحظه‌ای با نرخ دلار، یورو و همچنین بر اساس نرخ بلیط هواپیما، هتل و تعداد روزهای اقامت تغییر می‌کند. به عنوان نمونه، هر چقدر کیفیت هتل بیشتر باشد، هزینه رزرو آن نیز افزایش می‌یابد. اکنون قیمت تور پاریس ارزان حدود 109 تا 126 میلیون تومان است، اما این قیمت ثابت نیست و می‌تواند متفاوت باشد.

تور پاریس

نحوه خرید تور پاریس ارزان

بسیاری از افراد برای صرفه‌جویی در مخارج سفر به دنبال خرید تور پاریس هستند. تور پاریس ارزان قیمت را می‌توان در فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان تهیه کرد؛ چراکه به دلیل کاهش دما، بسیاری از افراد از سفر اجتناب می­کنند و تعداد مسافران به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد. در چنین شرایطی به راحتی می‌توان با تور پاریس سفر کرد.

به علاوه نوع پروازهای مسافرتی نیز در تعیین قیمت تور اثرگذار است؛ به طوریکه استفاده از پروازهای عادی، هزینه سفر را به میزان چشمگیری کاهش می‌دهد. همچنین تور لحظه آخری، از دیگر گزینه‌های محبوب برای مسافران است. افراد با صرف کمترین هزینه می‌توانند با امکانات رفاهی بسیار مطلوب به پاریس سفر کنند. تور لحظه آخری، کیفیت بسیار مطلوبی دارد، اما هزینه خرید آن بسیار مناسب است. تور لحظه آخری در واقع همان تور عادی بوده که آژانس گردشگری مورد نظر به دلیل نزدیک شدن به زمان سفر و وجود صندلی‌های خالی، قیمت آن را کاهش داده است.

رزرو تور پاریس ارزان با «اوج آرام»

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری اوج آرام در ســال 1396 فعالیت خود را به صورت تخصصی و رسمی با هدف ارائه خدمات باکیفیت، احترام به مراجعه‌کنندگان و همچنین پیگیری‌های مستمر جهت تسریع نتیجه درخواست افراد آغاز کرد. این مجموعه علاوه بر ارائه‌ تورهای آسیایی، اروپایی و قاره آمریکا در فصول شلوغ صنعت گردشگری در ایران مانند بهار و تابستان نیز با چارتر کردن پرواز به کشور ترکیه به‌ویژه شهرهای ساحلی، خدمات مناسب و باکیفیتی ارائه می‌دهد.

علاقه­‌مندان برای دریافت مشاوره از کارشناسان مجرب اوج آرام و انجام امور خود در کوتاه‌ترین زمان می‌توانند با شماره تلفن 02145419 تماس بگیرند یا به نشانی تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی، پلاک ۲۰ مراجعه کنند. همچنین برای تسریع فرآیند ارتباط می‌توانند به نشانی اینترنتی /https://oujaram.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوج آرام
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز