نحوه ثبت نام وام خودرو رانا پلاس ویژه شهریور 1403

ژیوار

افرادی که مایل به خرید خودرو داخلی رانا پلاس بوده اما بودجه کافی ندارند، بهتر است به شرکت‌های لیزینگی سر بزنند. این شرکت‌ها طرح‌هایی برای فروش خودرو رانا پلاس با وام تدارک دیده‌اند که با استفاده از آن افراد با هر بودجه‌ای امکان خرید دارند.

به گزارش کاماپرس، رشد یکباره قیمت انواع خودرو باعث شده تا مشتریان حقیقی این محصولات با مشکل روبرو شوند. رانا پلاس یکی از خودروهای پرطرفدار داخلی است که طی چند سال اخیر رشد قیمت زیادی را تجربه کرده است. امکان خرید این خودرو از طریق طرح‌های فروش دشوار است. معمولا ایران خودرو در قالب یک طرح فروش ویژه، برخی از مدل‌های رانا را ارائه می‌دهد که آن هم به صورت قرعه کشی به مشتریان واگذار می‌شود. تنها راه خرید سریع این نوع خودرو، بازار آزاد است که معمولا به صورت نقدی و با قیمت بسیار بالاتر از کارخانه به مشتریان واگذار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مشتریان به منظور خرید این خودرو امکان استفاده از طرح وام شرکت لیزینگی کیان خودرو را دارند. این شرکت 50 درصد از قیمت خودرو را به صورت پیش پرداخت از متقاضی دریافت کرده و مابقی را به صورت اقساط می‌گیرد.

دریان سفر امید

میزان اقساط وام خودرو رانا پلاس چقدر است؟

براساس طرح کیان خودرو، افراد امکان خرید اقساطی رانا پلاس با بازپرداخت 12 یا 24 یا 36 ماهه دارند. در صورتی که مدت زمان بازپرداخت اقساط 12 ماهه تعیین شود، متقاضی باید 293 میلیون و 350 هزار تومان پیش پرداخت کرده و ماهیانه 36 میلیون و 600 هزار تومان قسط بدهد. اگر متقاضی خواهان خرید این اتومبیل با اقساط 24 ماهه باشد، میزان پیش پرداخت برای وی 325 میلیون و 740 هزار تومان و مبلغ هر قسط 19 میلیون و 800 هزار تومان خواهد بود. در صورت مدت زمان بازپرداخت 36 ماهه، مقدار پیش پرداخت 349 میلیون و 180 هزار تومان و میزان هر قسط 14 میلیون و 930 هزار تومان خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : کیان خودرو
نهال گشت
سازگار ارقام
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز