نحوه افتتاح حساب ارزی و بین المللی

افتتاح حساب ارزی - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروزه پرداخت پول در بستر اینترنت بسیار گسترش پیدا کرده است. به عبارتی به دلیل راحتی کار و صرف مدت زمان کم، افراد زیادی برای پرداخت‌ خود به اینترنت روی آورده‌اند. این قبیل خدمات در بستر سرویس‌های پرداخت انجام می‌شود که پی‌ پال، یکی از آن‌ها است.

به گزارش کاماپرس، پی پال یکی از سرویس‌های شناخته شده پرداخت آنلاین است که تاکنون مردم 200 کشور دنیا از خدمات آن بهره­مند شده‌اند. افراد برای استفاده از خدمات این درگاه ابتدا باید حساب ارزی و بین­‌المللی داشته باشند و سپس سراغ افتتاح حساب پی پال بروند.

در این گزارش شرایط و نحوه افتتاح حساب پی پال بررسی شده است.

برای استفاده از خدمات پی پال چه باید کرد؟

علاقه­‌مندان به پرداخت آنلاین و عضویت در سایت پی پال باید بدانند که این درگاه مانند یک کارت اعتباری مجازی عمل می‌کند و در وبسایت‌هایی کاربرد دارد که از آن پشتیبانی می­‌کنند. استفاده از خدمات پی پال مستلزم انجام یک سری اقدامات است. در گام اول افراد برای استفاده از خدمات این مجموعه باید حساب بین المللی و ارزی افتتاح کنند. به این منظور فرد باید در یکی از کشورهای خارجی ساکن باشد و سپس با انتخاب حساب ارزی مد نظر خود اقدام به سپرده­گذاری کند. بعد از تکمیل فرآیند افتتاح حساب، افراد باید در سایت پی پال نیز حساب کاربری ایجاد کنند. افتتاح حساب پی پال رایگان است و برای این کار ذکر اطلاعات شخصی و هویتی به صورت دقیق ضروری است.

نگاهی به مزایای پی پال

بعد از اتمام فرآیند ساخت حساب کاربری، امکان اتصال آن به حساب بانکی وجود دارد تا به راحتی امکان نقل و انتقال پول فراهم شود. بعد از انجام این مراحل، فرد امکان مراجعه به هر فروشگاه یا مجموعه‌ای که سیستم پرداخت آنلاین پی پال را قبول می­کند، دارد و به راحتی می‌تواند خریدهای خود را از این فروشگاه‌ها انجام دهد.

پی پال تنها واسط بین بانک و فروشنده کالاها و خدمات نیست. این درگاه به عنوان ارسال ایمن برای بقیه یا دریافت پول از دیگران نیز کاربرد دارد. گذشته از مزایای امنیتی و ویژه پی پال، این درگاه هیچ هزینه اضافی برای کاربران خود ندارد. در واقع اکثر خریدها و معاملات آنلاین که پرداخت آن‌ها از طریق پی پال انجام می‌­شود، بدون کارمزد است.

آیا مردم ایران امکان استفاده از خدمات پی پال را دارند؟

اغلب مردم جهان به راحتی و با چند کلیک امکان استفاده از خدمات ارزان پی پال را دارند، اما مردم ایران به دلیل تحریم همه جانبه از چنین خدماتی محروم شده‌اند. با این وجود، درگاه­‌های تخصصی مانند آریاپی تلاش کرده­اند که بستری را برای بهره­‌گیری مردم از خدمات پی پال فراهم کنند.

کاربران ایرانی علاقه­‌مند به این درگاه می‌­توانند با مراجعه به سایت آریاپی، حساب کاربری خود را افتتاح کنند. تیم متخصص و کاربلد آریاپی با بهره گیری از دانش خود شرایط افتتاح حساب ارزی و بین‌المللی و سپس تشکیل حساب کاربری پی پال و اتصال به آن را فراهم کرده است.

ثبت نام در سایت‌های معتبر خارجی با آریاپی

آریاپی یک درگاه متخصص ایرانی در زمینه چگونگی ثبت نام در سایت‌های معتبر خارجی پولی و مالی است که تاکنون خدمات گسترده‌ای اعم از نقد کردن درآمد دلاری، افتتاح حساب بایننس، احراز هویت بایینس  و نظایر آن را به ایرانیان مقیم کشور یا حتی مهاجران ارائه داده است.

علاقه­‌مندان برای افتتاح حساب پی پال و استفاده از خدمات آریاپی می‌­توانند به وبسایت ttps://www.ariapay.me مراجعه کنند یا با شماره تلفن 021284256 تماس بگیرند تا از انواع خدمات این مجموعه و چگونگی استفاده از آن آگاه شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاپی
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز