نبود برق چالش اصلی هلدینگ فولادی ذوب آهن بیستون

ذوب آهن بیستون-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه کار تهران در مهرماه سال جاری با حضور شرکت‌های بزرگی مثل ذوب آهن بیستون برگزار شد.

به گزارش کاماپرس، ذوب آهن بیستون یک هلدینگ فولادی، متشکل از چهار شرکت اصلی، است که فعالیتش درخصوص تولید سنگ معدن تا تولید مقاطع است. این مجموعه برای تداوم تولیدات خود به دنبال آشنایی با نسل جدید و جذب نخبگان آن‌ها است.

اهداف شرکت در نمایشگاه کار

کسری ذوالفقاری ،کارمند شرکت ذوب آهن بیستون در گفت و گو با کاماپرس درخصوص اهداف حضور در نمایشگاه کار دانشگاه تهران گفت: ما به منظور جذب نیروی متخصص، استفاده از علم نوین و انتقال تجربیات به کارجویان و در نهایت افزایش بهره وری شرکت، در نمایشگاه حضور پیدا کردیم تا بتوانیم با نسل جوان بیشتر آشنا شویم و آن‌ افرادی که مدنظرمان هست را جذب کنیم.

وی درباره خدمات و محصولات ارائه شده مجموعه در نمایشگاه کار گفت: خیلی از محصولات تولیدی ما به شکل جدید تولید می‌شود. ما تولیدکنندگان انواع تیرآهن سبک، تیرآهن‌های خاص و میلگردهای ویژه هستیم.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

اولویت بندی برنامه‌های ذوب آهن بیستون در نیمه دوم سال

ذوالفقاری درباره برنامه‌های شش ماهه دوم سال گفت: از آنجایی که ایران دچار ناترازی انرژی است، باید در چگونگی تولید دقت داشته باشیم. در واقع شرکت‌هایی مثل ما برای تداوم تولید باید به فکر سوخت‌های جایگزین باشند. یکی از بحث‌های مورد نظر شرکت ما، مبحث گاز است که بفهمیم چطور این انرژی را جایگزین کنیم و تداوم تولید داشته باشیم.

وی در پایان گفت: مهم‌ترین چالش ما در سال جاری نبود برق بود. در کنار معضل برق، چالش دیگر، مهاجرت نیروهای متخصص است. نیروهای متخصص در کشور باقی نمی‌مانند و از ایران می‌روند.

انتهای پیام

مرتبط با : ذوب‌ آهن بیستون
سفریار آریا
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
ژیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان