میزان سلامت خودروهای ایرانی واقعا کم است

ژیوار

مقایسه موتور خودروهای تولید داخل، کره‌ای و ژاپنی و چینی با شش سال کارکرد نتایج جالبی را به همراه داشته است. نیما نامداری، مدیرعامل کارنامه، نتیجه مقایسه موتورهای خودروهای تولید این سه کشور با میزان کارکرد مشخص را اعلام کرد.

به گزارش کاماپرس، مجموعه کارنامه به مقایسه قطعات مختلف خودروهای تولید داخل، کره و چین با متوسط عمر شش سال اقدام کرده است. طبق بررسی‌های این مجموعه موتور ماشین‌های کره‌ای و ژاپنی بعد از شش سال در سلامت 87 درصدی قرار دارند. موتور ماشین‌های چینی بعد از شش سال 74 درصد سلامت دارند. اما این رقم برای خودروهای تولید داخل بعد از گذشت شش سال تنها 54 درصد است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

این مجموعه سلامت درب خودروهای تولید ایران، ژاپن و چین را بعد از گذشت شش سال مورد بررسی قرار داده است. بعد از شش سال، تنها 19 درصد درب ماشین‌های کره‌ای و ژاپنی دچار مشکل می‌شود. در حالی که میزان سلامت درب ماشین‌های ایرانی کمتر است.

دریان سفر امید

حتی خودروهای ایرانی نو هم مشکل دارند

به گفته نامداری، ما در حال استفاده از ماشین‌هایی هستیم که در داخل تولید می‌شوند ولی مدل صفر آن‌ها نیز مشکل دارد. طبق آمار موجود، 23 درصد از بدنه اتومبیل‌های تولید داخل از درب کارخانه معیوب هستند.

گاهی کارشناسی چنین ماشین‌های در کارنامه انجام می‌شود تا به شرکت تولیدکننده اعلام کنند ماشین صفر تولیدی آن‌ها هم دچار مشکل است.

انتهای پیام

مرتبط با : کارنامه
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان