مکان‌ های رمانتیک برای یک سفر دو نفره در آسیا

مکان‌های رمانتیک برای یک سفر دونفره در آسیا
ژیوار

آسیا قاره کهن است، جایی که برای دیدن تاریخ انسان و سنت‌های زندگی انسان‌ها گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به‌خود جلب می‌کند و آنها را مجاب می‌کند هفته‌ها و ماه‌ها در کشورهای آسیایی گردش کنند و با فرهنگ‌های باستانی انسانی آشنا شوند.

به گزارش کاماپرس،در یکی دو دهه گذشته، کشورهایی در این منطقه با توسعه صنعت گردشگری خود، ملزومات سفرهای لاکچری و رمانتیک را برای گردشگران مهیا کرده‌اند تا فقط از خود این منطقه لذت ببرند و حتی خاطره دونفره رمانتیکی از آن به‌جا بگذارند.

مالدیو و لذت تماشای فیلم در سینمای جنگلی

ماهی‌های رنگارنگ استوایی در تالاب‌های تمیز، صبحانه‌هایی که در استخر خصوصی‌ و روی سینی‌های شناور برای‌تان سرو می‌شود، جرعه‌ای قهوه صبحگاهی در حالی‌که سفره‌ماهی زیر پای‌تان شنا می‌کند، این تصویری از یک ماه‌عسل رؤیایی در مالدیو است. در سفر مالدیو، معمولاً همه به هتل‌های این کشور اشاره می‌کنند، ولی پناهگاه‌های بی‌صدای این مجمع‌الجزایر تجربه منحصر‌به‌فردی است که به شما چشمه‌های معدنی هنری و رستوران‌ها متنوع در جنگل‌های زیبا و سواحل دست‌نخورده و خانه‌هایی روی آب را پیشنهاد می‌دهد.

یکی از گزینه‌های رمانتیک شما در مالدیو واکارو (Vakkaru) است؛ جزیره‌‌ای پوشیده از درختان نارگیل با سینمایی جنگلی که می‌توانید برای تماشای فیلم در شبی پرستاره آن را رزرو کنید. اگر در سفرتان دنبال زیبایی‌شناسی هستید، محال است از Gili Lankanfushi Maldives خوش‌تان نیاید. تمام ویلاهای این منطقه روی یکی از زیباترین تالاب‌های جهان قرار دارند و حیات‌وحش جزیره را حفظ می‌کنند و هم نمای خیره‌کننده‌ای از ساحل را به شما نشان می‌دهند.

دریان سفر امید

بالی اندونزی، سرزمین هزار جزیره

قطعاً حدس‌زدن بالی کار سختی نیست. این سرزمین هزارجزیره، با کوه‌های اسرارآمیز و مه‌گرفته و سواحلی برای تمدد اعصاب کشوری با زیباترین مکان‌ها در دنیاست. با این‌حال، بالی اصلاً جزیره‌ای فقط برای استراحت نیست، بلکه مکانی روحانی و جادویی است که هم زیبایی و فرهنگ خود را حفظ می‌کند و هم سواحل بکر و مناظر استوایی سرسبزش عناصری ضروری برای یک سفر رمانتیک هستند.

شما در بالی می‌توانید به چادرهای Sandat Glamping  بروید که بین مزارع سبز رنگ برنج واقع شده یا بوآهان را ببینید که «مفر درخت انجیر معابد» است و استراحتگاهی «بدون در، بدون دیوار» که تنها 16 ویلا و یک پاویون مرکزی دوطبقه‌ دارد.

مکان‌های رمانتیک برای یک سفر دونفره در آسیا

یک سفر به سبک مهاراجه‌ها در هندوستان

اگر اهل سفرهای راحت باشید و با یک کوله‌پشتی سفر می‌کنید، می‌توانید یک سفر رمانتیک را روی ریل‌های هند تجربه کنید. البته نه با قطارهای شلوغی که تا روی سقف کابین‌هایش مسافر نشسته، بلکه مثل مهاراجه‌ها که در دوران طلایی‌شان با تمام اثاثیه‌شان به سفر می‌رفتند، سوار قطارهای لوکس و سریع‌السیر مهاراجه شوید و طی سفر حماسی هفت‌روزه‌ای، از دهلی تا بمبئی، از ایالت‌های مرزی هند بگذرید و در مسیر آگرا، جی‌پور، بیکانر، اودایپور و وادودارا را ببینید.

بین اتفاقات برجسته این سفر، یک مهمانی ناهار روی تپه‌های مشرف بر تاج‌محل، یک بازدید از ببرها با سافاری جیپ در پارک ملی رانتامبور و یک مسابقه چوگان فیل‌ها در جی‌پور دارید که دوباره به یک مهمانی شام ختم می‌شود.

داخل این قطار هم زندگی کاملاً در آرامش است. تمام کابین‌ها با پنجره‌های بزرگ، تخت‌های راحت، تلویزیون و پخش‌کننده دی‌وی‌دی شبیه به سوییت‌های شاهانه‌ هستند. حتی برای زمانی که احساسات‌تان جریحه‌دار شده، می‌توانید سوییت ریاست‌جمهوری دوخوابه را رزرو کنید که به‌اندازه یک واگن کامل است و اتاق‌نشیمنی با مبل‌های بسیار راحت و میز غذاخوری دارد.

مکان‌های رمانتیک برای یک سفر دونفره در آسیا

بیشتر بخوانید:

توکیو و غوطه در رمانس کهن ژاپن

از بیدهای مجنون تا فانوس‌های کاغذی منطقه تاریخی گیون تا باغ‌های بی‌صدا و آرایش‌شده و ناقوس‌های معابد، کیوتو یک عقب‌نشینی کامل و فریبنده از شهر است. نقطه‌مقابل توکیو شلوغ که شهر آینده است، کیوتو غوطه‌ در رمانس ژاپن کهن است و رمانس شما با قایق‌سواری روی رود اوی که خیابان‌های شر و تپه‌های مه‌گرفته و پردرخت را به‌آرامی در هم حل می‌کند، تکمیل خواهد شد.

شما در مهمان‌سراهای هوشینووا کیتوتو می‌توانید زیبایی و آرامش ژاپنی را ببینید. مسیرهای پرپیچ خزه‌گرفته که منقوش به درختان سدر و افراست و پاویون‌هایی با درهایی که به پهلو باز می‌شوند تا جنگلی آرام، بهترین جای آسیا برای یک آرامش رمانتیک است.

مکان‌های رمانتیک برای یک سفر دونفره در آسیا

انتهای پیام

نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز