مچ بند هوشمند شیائومی بخریم یا هواوی؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

مچ بند هوشمند شیائومی نسبت به مدل‌های هواوی طرفداران بیشتری در بازار دارد. با این حال می‌توان مدل‌های پرطرفدار جذابی را در مدل‌های هواوی نیز دید. این محصولات همگی کاربرد ورزشی و روزمره دارند و افراد متناسب با نیاز خود می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کنند.

کاماپرس در این گزارش مدل‌های پرطرفدار مچ بند هوشمند شیائومی و هواوی را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

مچ بند هوشمند شیائومی با مدل Mi Band 7 Global Version

این مچ بند هوشمند شیائومی با سیستم عامل اندروید 5 و بالاتر یا آی او اس 10 و بالاتر سازگار بوده و یکی از پرفروش‌ترین مچ بندهای بازار به حساب می‌آید. این محصول شیائومی برای کاربرد روزمره و ورزشی مناسب در نظر گرفته می‌شود و مقاومت مناسبی در برابر آب دارد. علاوه بر آن، این مچ بند از 120 حالت ورزشی پشتیبانی کرده و امکان اندازه گیری اکسیژن سطح خون، پایش وضعیت خواب و موارد دیگر را فراهم می‌کند.

ظرفیت باتری این مچ بند هوشمند شیائومی 180 میلی آمپر ساعت بوده و نوع باتری آن نیز لیتیوم یونی است. علاوه بر آن، اندازه صفحه نمایش این مدل 1.62 اینچ در نظر گرفته شده و وضوح تصویر آن نیز 326 پیکسل بر اینچ عنوان می‌شود. رزولوشن در نظر گرفته شده برای این مچ بند 192 در 490 پیکسل بوده و به هوش مصنوعی نیز دسترسی دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

مدل Mi Band 8 Global Version مچ بند شیائومی

این محصول شیائومی با پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام عرضه شده و ظرفیت باتری 190 میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این مچ بند با سیستم عامل اندروید 6 و بالاتر سازگار بوده و از سیستم عامل آی او اس 12 و بالاتر نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن، این محصول مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متری بوده و با سایز صفحه 1.62 اینچی طراحی شده است.

این مچ بند هوشمند شیائومی میزان روشنایی 600 نیت داشته و وضوح تصویر آن نیز 326 پیکسل بر اینچ در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر آن، این مدل با رزولوشن 192 در 490 طراحی شده و بازدهی باتری آن با استفاده معمولی تا 16 روز در نظر گرفته می‌شود. این محصول از بیش از 150 حالت ورزشی پشتیبانی کرده و قابلیت‌های زیادی از جمله پایش وضعیت سلامت زنان یا پایش ضربان قلب را در خود دارد.

مچ بند هوشمند هواوی با مدل Band 8

این مچ بند هوشمند هواوی با ظرفیت باتری 180 میلی آمپر ساعتی طراحی شده و جنس بدنه آن پلیمر مقاوم است. این محصول که تا عمق 50 متری آن مقاومت دارد، می‌تواند از زبان فارسی پشتیبانی کرده و رزولوشن 368 در 194 پیکسل را در اختیار کاربران قرار دهد. علاوه بر آن، این مچ بند هوشمند 14 گرمی، با سیستم عامل‌های اندروید 6 و بالاتر و آی او اس 9 و بالاتر سازگاری داشته و امکان استفاده از آن برای سیستم عامل‌های EMUI با عدد 5 و بالاتر نیز وجود دارد.

این محصول هواوی با سایز صفحه نمایش 1.47 اینچی عرضه شده و از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن، این مچ بند با بازدهی باتری 9 تا 14 روزه برای استفاده عادی طراحی شده و کاربرد آن برای استفاده روزمره و ورزشی بسیار مناسب است.

مچ بند هوشمند هواوی با مدل Band 4

محصول پرفروش دیگری که مربوط به برند هواوی است با سیستم عامل اندروید 4.4 و بالاتر یا آی او اس 9 و بالاتر سازگاری داشته و از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی می‌کند. این مچ بند هوشمند تا عمق 50 متری آب مقاومت دارد و قابلیت‌هایی مانند استفاده برای دوچرخه سواری، دویدن، ورزش‌های هوازی و فعالیت‌های ورزشی دیگر در آن وجود دارند.

این مچ بند هوشمند هواوی با ظرفیت باتری 91 میلی آمپر ساعتی ارائه شده و رزولوشن 160 در 80 پیکسلی دارد. استفاده از این محصول برای شمارش گام، مشاهده تماس‌های دریافتی و کنترل پخش موسیقی نیز امکان پذیر است.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفشیائومیمقداد آی تیهوآوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز