پرفروش ترین گوشی اینفینیکس کدام است؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

پرفروش‌ترین گوشی اینفینیکس در اغلب موارد دارای حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 4 تا 8 گیگابایتی بوده و امکان استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان را فراهم می‌کند. اغلب این محصولات با کیفیت دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی یا کمتر عرضه شده‌اند و کیفیت دوربین سلفی آن‌ها متغیر است. ظرفیت باتری در این گوشی‌ها 5000 میلی آمپر ساعت بوده و در اکثر موارد قابلیت شارژ سریع و معکوس را دارند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین گوشی‌های اینفینیکس در بازار را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

گوشی اینفینیکس با مدل Hot 20S

این گوشی اینفینیکس با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی عرضه شده است. این محصول دارای سایز صفحه نمایش 6.78 اینچی بوده و ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. علاوه بر آن، این گوشی دو سیمکارته، با سه دوربین 50 و 2 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو، از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی اینفینیکس با مدل Hot 20i

محصول دیگری که از اینفینیکس می‌توان تهیه کرد با سایز صفحه نمایش 6.6 اینچی طراحی شده است. این گوشی دو دوربین 13 مگاپیکسلی همراه با QVGA داشته و کیفیت دوربین جلوی آن 8 مگاپیکسل است. همچنین این گوشی 4G با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی ارائه شده و قابلیت شارژ معکوس را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. ظرفیت حافظه داخلی این گوشی اینفینیکس 128 گیگابایت بوده و ظرفیت حافظه رم آن نیز 4 گیگابایت است.

گوشی اینفینیکس با مدل Smart 6 Plus

این گوشی دو سیمکارته دو دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو داشته و رزولوشن فیلمبرداری آن 1920 در 1080 پیکسل در نظر گرفته می‌شود. این محصول دارای حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 2 گیگابایتی بوده و ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که بدون قابلیت شارژ سریع در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این گوشی اینفینیکس سایز صفحه نمایش 6.82 اینچی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی اینفینیکس با مدل Note 12 G96

ظرفیت حافظه داخلی این مدل 128 گیگابایت بوده و رم آن نیز 8 گیگابایت است. این گوشی اینفینیکس با سایز صفحه نمایش 67 اینچی طراحی شده و ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر آن، این محصول با دوربین‌های 50 و 2 مگاپیکسلی با QVGA ارائه شده و کیفیت دوربین جلوی آن نیز 16 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر آن، این گوشی از شبکه اینترنت 4G استفاده می‌کند.

گوشی اینفینیکس با مدل Hot 20

محصول دیگری که از بین گوشی‌های اینفینیکس می‌توان انتخاب کرد، با سایز صفحه نمایش 6.82 اینچی طراحی شده و ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این گوشی اینفینیکس با دو دوربین 50 و 2 مگاپیسکلی در پشت و یک دوربین 5 تا 8 مگاپیکسلی در جلو عرضه می‌شود و ظرفیت حافظه داخلی و رم آن به ترتیب 128 و 6 گیگابایت است. این گوشی قابلیت شارژ سریع و معکوس را داشته و از سیستم عامل اندروید 12 استفاده می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالااینفینیکستکنولایفکالاتیکمقداد آی تی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز