پرفروش ترین گوشی رنگ آبی در بازار کدام است؟ + قیمت

پرفروش‌ترین گوشی رنگ آبی در بازار را می‌توان از بین برندهای مختلف شیائومی، سامسونگ و اپل پیدا کرد. این محصولات با قیمت‌های متنوع و امکانات مختلفی ارائه شده‌اند. البته می‌توان گفت که در بین این گوشی‌ها، محصولاتی که ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی دارند، طرفداران بیشتری را به خود جذب کرده‌اند. همچنین این محصولات کیفیت دوربین متوسطی داشته و اغلب قابلیت شارژ سریع را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین گوشی‌های رنگ آبی در بازار را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

گوشی رنگ آبی اپل با مدل iPhone 13 CH/A

قیمت گوشی آیفون 13 در زمان تهیه این گزارش، در حدود 40 تا 45 میلیون تومان است. این گوشی آیفون با رنگبندی متنوعی عرضه شده و رنگ آبی آن نیز از جمله محصولات پرفروش به حساب می‌آید. این محصول دارای حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی بوده و سایز صفحه نمایش 6.1 اینچی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این گوشی رنگ آبی دو دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 12 مگاپیکسلی در جلو داشته و از ظرفیت باتری 3240 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. این محصول قابلیت شارژ سریع 20 واتی را داشته و انتخابی مناسب برای گیمینگ به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی رنگ آبی شیائومی با مدل Redmi Note 11

گوشی ردمی نوت 11 با 4 دوربین 50 و 8 و 2 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو عرضه شده و با قیمت حدودی 8 تا 10 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول شیائومی دارای ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده و از قابلیت شارژ سریع 33 واتی استفاده می‌کند. علاوه بر آن، این گوشی رنگ آبی مقاومت مناسبی در برابر رطوبت و گرد و خاک داشته و با سایز صفحه نمایش 6.43 اینچی طراحی شده است. ظرفیت حافظه داخلی و رم این گوشی به ترتیب 128 و 6 گیگابایت در نظر گرفته می‌شود.

گوشی رنگ آبی سامسونگ با مدل Galaxy A15 ویتنام

این محصول سامسونگ با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و قابلیت شارژ سریع 25 واتی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 6 میلیون تومان به فروش می‌رود. ظرفیت حافظه داخلی این مدل 128 گیگابایت بوده و ظرفیت حافظه رم آن 4 گیگابایت است. این گوشی رنگ آبی با 3 دوربین 50 و 5 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو طراحی شده و از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند. همچنین این محصول با سایز صفحه نمایش 6.5 اینچی ارائه می‌شود و از سیستم عامل اندروید 14 استفاده می‌کند.

گوشی رنگ آبی شیائومی با مدل Redmi Note 12

این گوشی رنگ آبی دارای سایز صفحه نمایش 6.67 اینچی بوده و با قیمت حدودی 8 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول شیائومی سه دوربین 50 و 8 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو دارد. ظرفیت حافظه داخلی و رم این محصول به ترتیب 128 و 8 گیگابایت در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر آن، این گوشی از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی کرده و قابلیت شارژ سریع 33 واتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی رنگ آبی پوکو با مدل X5

و در نهایت گوشی پوکو ایکس 5 با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی و با قیمت حدودی 9 تا 10 میلیون تومان، جزو محصولات پرفروش با رنگ آبی به حساب می‌آید. این گوشی سایز صفحه نمایش 6.67 اینچی داشته و ظرفیت باتری آن نیز 5000 میلی آمپر ساعت است. کیفیت دوربین‌های پشت این محصول 48 و 8 و 2 مگاپیکسلی بوده و کیفیت دوربین جلوی آن نیز 13 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. این گوشی رنگ آبی قابلیت شارژ سریع 33 واتی را در اختیار کاربران قرار داده و مقاومت خوبی در برابر رطوبت و گرد و خاک دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اپلدیجی لندسامسونگشیائومیکالاتیکمقداد آی تی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز